FANDOM

ISIL ter

Бойовики ІДІЛ в Іраку

ІДІЛ створили США — досить популярна в світі теорія змови, що говорить про те, що Ісламська Держава Іраку і Леванти (ІДІЛ) створили політичні еліти і політтехнологи США з метою поетапного послаблення режиму Башара Асада в Сирії, а також побічно Ірану, Росії та інших сусідніх держав, які протистоять політиці США.

Подробиці Редагувати

Про ІДІЛ відомо те, що ця терористична організація, досить близька до Аль-Каїди", створена в 2004 року і довгий час була, по суті, її підрозділом, але досить маловідомим. Увагу світової громадськості до ІДІЛ з'явилося в квітні 2013 року, коли бойовики організації включилися офіційно в громадянську війну в Сирії, яка вже тривала більше двох років і перейшла в розряд тліючих перманентних конфліктів. У 2014 році бойовики Ісламського Держави досягли істотних успіхів, завоювавши Північний Ірак і Східну Сирію, ставши однією з основних сил громадянської війни в Сирії і почавши загрожувати захопленням столиці Іраку Багдада. У зв'язку з загрозою з боку ІДІЛ іншим державам і світовому порядку коаліція західних країн почала бомбардування бойовиків з повітря, при цьому всупереч забороні Радбезу ООН — на території Сирії, включаючи підконтрольні уряду Асада регіони.

Після того як почалися бомбардування Сирії спостерігачі стали активно шукати американський слід в ІДІЛ, так як витоки відомої Аль-Каїди і її керівника Усами Бін Ладена багато аналітики пов'язували з рукою Вашингтона, організація з'явилася в часи радянського вторгнення в Афганістан і своєю метою ставила повалення радянського уряду Афганістану і боротьбу з радянськими військами, а обидві ці цілі переслідувало керівництво США в той час, притому особливо активно. Особливо активно висловлюватися на користь американського походження ІДІЛ стали фахівці з Росії та Ірану, країн, у яких традиційно відносини з Америкою не ладналися.

На користь того, що ІДІЛ створили США висловлюються такі аргументи:

  • ИГИЛ прославилася боями в Іраку і значним посиленням матеріальної бази там же, при повному потуранні США і їх союзників, які не стали допомагати іракським небоєздатним частинах в первісному попередження загрози,
  • коли з'явилася загроза Багдаду і почалося наступ у Сирії дозвіл на бомбардування було запитано для Сирії, що по суті початок допомагати у розгромі режиму Асада, який критикувався Заходом і обкладався санкціями,
  • в американських ЗМІ почалася пропаганда того, що режим Асада повинен бути скинутий з метою перемоги над ІДІЛ, в іншому випадку його розкладання нібито тільки сприяє посиленню позицій бойовиків в Сирії,
  • ІДІЛ активно задіяв у своїй праці популярні соціальні сервіси (в основному американські), через які активно проходить вербування і промивання мізків молодим людям, і все це при повному потуранні адміністрації зазначених сервісів,
  • значна кількість воюючих за ИГИЛ бойовиків — найманці, частина з яких мають громадянство західних країн-союзників США і потенційно можуть бути військовими емісарами Америки,
  • активну агітацію ІДІЛ розгорнула для молодих людей з Росії, таким чином роблячи спробу підриву зсередини мусульманського півдня Росії і сподіваючись розгорнути ділянку фронту вже на території Росії, що, звичайно, дуже до речі для США, активно вступили у протистояння з Росією після кримських подій початку 2014 року,
  • бойовики використовують новітні засоби зв'язку та західне озброєння, також є загальне не сильно захищена кордон з Туреччиною (союзника США по блоку НАТО), через яку проходять необхідні поставки з метою недопущення ізоляції бойовиків, також саме через Туреччину проходять шляхи людей, охочих приєднатися до лав бойовиків ИГИЛ.

Думки Редагувати

Глава міжнародного комітету Держдуми Російської Федерації Олексій Пушков зазначив, що «США створили Аль-Каїду проти про-радянського режиму в Афганістані. Тепер вони допомогли створити ИГИЛ проти Асада в Сирії. Історія повторюється».

Керівник Чечні, Рамзан Кадиров висловив думку, що ИГИЛ створили США з метою порушити ненависть до ісламу в світовому співтоваристві і зруйнувати провідні країни Близького Сходу зсередини.

Депутат Держдуми РФ, лідер партії ЛДПР Володимир Жириновський сказав наступне:

«Коли Україна закінчиться і тиснути на Росію з її допомогою буде не можна, ці полчища, як татаро-монгольське нашестя, вони кинуть через Іран і Афганістан в нашу Середню Азію. Їх справжня завдання — пустити ІДІЛ в Росії до Уралу, столицею їх нового «ханства» буде Ташкент», США самі створили терористів ІДІЛ , адже біля витоків цієї організації стояли «Талібан» і «Аль-Каїді».»
~ 5 червня 2015