FANDOM

«Ах-Яка-Краса» — одна з казок Дуркомор'я про дивовижних істот, яку читають дітям та учням Всємогущі Дуркомори.

Казка Редагувати

Ах-Яка-Краса

Ах-Яка-Краса — існує три легенди про появу цих дивовижних істот, але жодна з них не говорить, хто їх створив і чи були в них творці. Одні кажуть, що вони були народжені у вирах часу, інші вважають, що вони існували і будуть існувати завжди. Їх називають «Охоронцями», оскільки ці істоти дбають про природній перебіг часу. За свою неперевершену енергетичну форму існування вони отримали від дуркоморів назву Ах-Яка-Краса, що перекладається з давньодуркоморської «створені світлом». Давно було помічено, що Ах-Яка-Краса спілкуються за допомогою свого роду колективної комунікації. Але ніхто їх не чув, ніхто не міг спілкуватися так крім них. Багато рас боялися їх і намагалися не вступати в контакт, коли виявляли їх поруч. Ах-Яка-Краса були загадковими істотами, і їх потреби в деяких ресурсах теж були дивними. Вони оцінювали расу, її можливості й займану територію, а потім на підставі цього вони вступали в контакт з нею тільки для того, щоб торгувати. Ніхто не знав, чому вони сильно полюблять каву і коштовності. Їм були потрібні мінерали, такі як діаманти, смарагди, кварци та рубіни. Діамант був рідкісним і цінним органічним каменем, схожим на скло, для Ах-Яка-Краса він був амулетом, що допомагає в мандрах у часі і володіє силою передбачати прийдешнє. Пізніше вони купили інформацію в рептилоїдів про використання смарагдів. На їхню думку, він підсилював потік енергії; його назвали семиколірним каменем процвітання за те, що кожен колір посилював якусь їхню здатність. Смарагд був потрібен переважно для створення зброї, але з часом його більше почали цінувати за красу, ніж за корисність. Кварц був найбільш затребуваним мінералом, використовуваним в технологіях для поєднання з кремнієм. Діоксид кремнію зустрічається в сімнадцяти кристалічних і п'яти аморфних фазах. Він був необхідний для будівництва будівель, але також непогано продавався.

Хоча Ах-Яка-Краса могли виробляти штучні рубіни, їм все одно були потрібні натуральні - вони цінувалися через дефекти в кристалічній решітці. Каву, яку вони часто купували, була зрідженою енергією, яку вони використовували в основному при великих втратах енергії в силових полях деяких систем. Спочатку вони вживали каву в невеликих кількостях, але з часом вживання цього кофеїнового наркотику увійшло в звичку.

Багато рас вважали, що Ах-Яка-Краса наділені особливим даром - вони були пов'язані єдиною комунікаційною мережею і ніколи не зможуть пізнати самотності. Хоч вони жили у віддаленому скупченні зірок, вони постійно переміщалися. Дружня раса могла попросити допомоги, і тоді вони відправлялися усувати загрозу ворожих рас, а в якості оплати отримували коштовні діаманти й наркотичну каву. В системі Ра Ах-Яка-Краса виявили великі поклади кварцу. Проте система була під контролем космічних Змій. Щоб схилити їх до торгівлі, вони втрутилися в конфлікт повсталих змієвих рабів людей зі своїми господарями. Люди не знали, хто такі Ах-Яка-Краса, але в подяку за допомогу уклали з ними торговельну угоду.

Ах-Яка-Краса були мирними створіннями, поки не зустріли расу, іменовану Змії. Змії знали, як їх вистежити і раптово атакувати. Змії були завжди готові знищити расу, що стоїть на шляху. Ах-Яка-Краса воювали з Зміями протягом століть. Іноді вони захищали себе, іноді допомагали іншим расам відбити напад Зміїного племені. Змії діяли на декількох рівнях: вони одночасно нападали з різних сторін, і ніхто не міг відстежити точки нападу.

Ах-Яка-Краса не могли запобігти атакам, але переміщаючись у потоках часу вони виявляли Зміїне плем'я раніше, ніж вони їх. Змії були спантеличені їх здатністю з'являтися в будь-який час і в будь-якій ділянці простору. Через це основні сили Зміїв були зосереджені на Ах-Яка-Краса, намагаючись знайти спосіб засікти їх переміщення і заволодіти їхньою здатністю і в підсумковому рахунку знищити їх. Але поки що на щастя зміїні зусилля не увінчалися успіхом.

Дуркоморські примітки Редагувати

  • За межами Дуркомор'я назва цих істот відома в дещо видозміненій транскрипції під назвою — Ях-Ан-Ра.