FANDOM

Деякі люди вважають, що президент Російської Федерації Володимир Путін є антихристом.

Докази Редагувати

  1. 0d5c8dd-q60ymxp0--8--1-

    Італійська фреска 14 століття.

    Беремо число 666, перевертаємо його і отримуємо число 999, тепер ми можемо шукати правителя, який прийшов до влади в той рік, коли в даті буде три дев'ятки і легко знаходимо цього правителя, бо тільки один правитель прийшов до влади в 999 рік це Путін Володимир Володимирович , він прийшов до влади у 1999 році, три дев'ятки поспіль все сходиться.Мі перевернули число 666 тому що так шифрували скіфи .
  2. Evolyutsiya Putina

    обличчя путіна

    Нострадамус вказав 1999 рік у якому на землю прийде король зла - ось його пророцтво де чітко вказується рік 1999 10 катрен, 72 центурія. »У 1999 році 7 місяці з неба прийде великий король жаху. «Як ми бачимо великий пророк вказує на Путіна що він король зла, тому що тільки Путін прийшов до влади в 1999 році.
  3. Ім'я Путіна Володимир що символізується з демоном Ваалом, також символізується і його батькові Володимирович.
  4. Якщо уважно подивитися на італійську фреску 14 століття на якій зображений Антихрист то можна побачити обличчя Путіна.
  5. як відомо у диявола 1000 осіб, а Путін постійно змінює його.
  6. Путін народився в рік дракона, а в апокаліпсис сказано що дракон пожере діву або дружину. Путін, це дракон з апокаліпсіса.А дружина (діва) -це Россія.А ось що сказав про дракона Іоан Богослов: він схопив змія змія стародавнього який є диявол і сатана, тобто дракон і є диявол і сатана оди з його образів під яким він ховається. Цим пророк говорить що дракон (Путін) з'їсть (знищить) дружину (Росію) .Путін (дракон) саме той, хто повинен погубити Росію.Однак діва (Росія) встигне народити сина (це і є Цар який повинен прийти) .Путін буде неізвержен з престолу, його місце і займе цей син від діви.

Восхвалєнія сєктантов Путіна! Редагувати

Натали - Такого как Путин

Натали - Такого как Путин

Юні путіністи клянуться у вірності Путіну Редагувати

Дядя Вова мы с тобой)

Дядя Вова мы с тобой)

Страшний Путін Редагувати

Семен Слепаков Путин страшный

Семен Слепаков Путин страшный