FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Python

Привіт жителям та гостям Дуркомор'я та колегам дуркологам! Сьогоднішня доповідь на кафедрі дуркології стосується водоспадів та дотично річок та гір...

Отож, що нам каже офіційна наука:

Водоспа́д — гідрологічний об'єкт, що створений сталим водним потоком, звичайно річки, який спадає зі стійкого до ерозії кам'яного уступу. Більшість водоспадів формуються в гірських ландшафтах у результаті багаторічного впливу води на геологічну структуру. Водоспад також може бути результатом відносно раптових геологічних процесів, скажімо там, де ерозія відбувається швидко і русло річки зазнає раптових або катастрофічних змін (землетрус, вулканічна діяльність, зсув ґрунту тощо).

Рі́чка — природний водний потік, який витікає з джерел чи з озера, рідше болота, має сформоване ним річище і тече під дією сили тяжіння; живиться поверхневими й підземними водами, з атмосферних опадів свого басейну. Розрізняють річки сталі й сезонні, гірські та рівнинні.

Гора або гірська споруда — форма рельєфу, різке локальне ізольоване піднесення земної поверхні над сусідніми відносно вирівняними ділянками, що характеризується чіткою лінією підошви (границею переходу від рівнини до власне гори), різкими коливаннями відносних висот. Загалом горами вважають елементи рельєфу з абсолютними висотами, вище 600 м над рівнем моря.

Дуркоморські роздуми Редагувати

Почнемо із зміїного хвоста, тобто з гір... Отож дуркоморські вчені дуркологи розрізняють два типа гір:

  1. Це відвали переробленого грунту, тожбо велетенські терекони як то Фудзіяма в Японії;
  2. Це пеньки та залишки велетенських кремнієвих дерев.

Тож саме пеньки цих велетенських дерев, як то Вежа Диявола, нас і цікавлять у зв'язку з водоспадами... Тож бо вчені Дуркомор'я прийшли до наступних висновків:

  • Деякі кремнієві пеньки ще живі тож пускають соки-сльози, котрі ми і бачимо як водоспад з гори;
  • Кам'яне вугілля, що добувають шахтарі є нічим іншим як органічною масою коренів кремнієвих дерев;
  • Сучасні дерева, що ростуть на кам'яних горах то є просто пліснява на велетенських кремнієвих пеньках.

Також до вашою уваги пропонується відеорозповідь наших колег-дуркологів із закордоння:

Розповідь Редагувати

Откуда столько непрерывной воды с гор? Водопады от Пули Снегопада

Откуда столько непрерывной воды с гор? Водопады от Пули Снегопада.