FANDOM

"Віслюкові яйця" - це секретний пароль марсіанської військової розвідки з паралельного всесвіту, відомого як "Простір". Тобто коли марсіанські військові під прикриттям попадались марсіанському військовому патрулю то вони говорили секретний пароль "віслюкові яйця" і їх ніхто не чіпав.

Отож поговоримо про планету Марс...

Офіційна наука каже: Редагувати

Марс — четверта планета Сонячної системи за відстанню від Сонця й сьома за розміром і масою. Названа на честь Марса — давньоримського бога війни. Іноді Марс називають «червоною планетою» через червонуватий колір поверхні.

Марс — невелика планета, більша за Меркурій, але майже вдвічі менша від Землі за діаметром. Марс має екваторіальний радіус 3396 км і середній полярний радіус 3379 км (обидва значення точно визначені космічним апаратом «Mars Global Surveyor», який почав свою місію на орбіті навколо планети 1999 року). Маса Марса становить 6,418×1023 кг, що вдесятеро менше за масу Землі, а прискорення вільного падіння на його поверхні — 3,72 м/с². Це означає, що об'єкти на Марсі важать лише третину своєї земної ваги.

У планети є два супутники, Фобос («Страх») і Деймос («Жах»), які були названі на честь двох синів Ареса, тобто Марса.

Протягом минулого сторіччя Марс посідав особливе місце в популярній культурі. Він служив натхненням для поколінь фантастів. Загадковість планети і багато таємниць залишаються стимулом для наукових досліджень і людської уяви до цього дня.

Дуркоморські роздуми Редагувати

Вчені дуркологи Дуркомор'я ретельно дослідивши "віслюкові яйці" прийшли до наступного висновку, що людство знає про Марс не більше а ні ж 100 років тому, тобто не більше а ніж дала спостережна астрономія...

Віслюкові яйця Редагувати

МАРСИАНСКАЯ ПЫЛЬ И СЛОМАННЫЕ КОЛЁСА

МАРСИАНСКАЯ ПЫЛЬ И СЛОМАННЫЕ КОЛЁСА. РОВЕР 'CURIOSITY' НА МАРСЕ 2012-2018, ВЗГЛЯД СО СТОРОНЫ