FANDOM

Увага!

Обережно

Адміністрація

Космосу - не існує! Редагувати

Це одна з немовірних теорій змови, які коли небудь існували. Єдину концепцію тих, хто заперечує космос складно описати. В основному, всі ці гіпотези будуються на ідеї всесвітньої змови учених проти людства. Але, деякі конспірологи всерйоз вважають, що людина не просто не була на Місяці, вона взагалі жодного разу не літала в космос, оскільки останнього просто не існує. Звісно, ця версія тісно переплітається з релігійними догмами, релігія,  як правило,  космічну тематику взагалі не шанує. Тут можна згадати християнську організацію"Суспільство плоскої Землі", що виникла в Великобританії і згодом переїхала в Штати. Сонце, Місяць і навіть зірки, на думку прихильників цієї теорії, обертаються над Земною поверхнею, а сама Земля пласка, як млинець. Вона має діаметр 40 тисяч кілометрів, а центральну частину займає північний полюс. Весь світ оточує величезна крижана стіна, перебратися через яку заважає воля Всевишнього. Звичайно, прихильники теорії переконані, що всі фото з космосу - підробка, а в змові беруть участь не тільки космонавти, але навіть пілоти авіалайнерів, не кажучи вже про вчених і політиків на землі. Після смерті в 2001 президента товариства Чарльза Джонсона, саме існування теорії, яке заперечує космос, було поставлено під сумнів. Але факт залишається фактом... У другій половині XX століття число прихильників теорії безперервно збільшувалася. У наші дні, коли роль релігії в деяких країнах відроджується, теорія Плоскої Землі може мати ще більші шанси на успіх. Звичайно, це все просто підриває мозок, Адже всі загадані вами бажання від падаючих зірок тепер нічого не варті. Що говорити про мільярдні бюджети від ваших податків, запущених в космічну трубу...