FANDOM

Кафедра Дуркології

Universum

Вітаємо вас на кафедрі Дуркології!
Ласкаво просимо до чудернацького світу Дуркомор'я!
Тут вам завжди раді!
Кафедра спеціалізується на вивченні усіляких цікавенних дурниць! Разом читати, писати та вивчати веселіше!!! Обов'язково вносьте свої поправки, зміни та доповнення. Без вас, любі дослідники незвіданого, наука Дуркологія не буде розвиватися. Єднаймося!!!

Базові поняття Редагувати

Дуркомор'є — країна незвіданих знань, узагальнена назва, під котрою розуміють усі заборонені та незвідані знання, котрі й прозиваються в народі Дурницями.
В перекладі з мови рептилоїдів назва Dur+ko+moro перекладається як: прокляті славою.

Дуркологія — наука, назва якої походить з латини та архаїчної грецької мови:

  • Durus — з латини перекладається як твердий, жорсткий;
  • Ko (Co) — префікс, котрий при додаванні до різних частин мови утворює відповідні частини мови зі значенням спільності, спільної дії, рівної участі, однакової міри.
  • Logos (грец. λόγος) — з давньогрецької мови буквально означає «слово». Вживається передусім у значеннях власне слова, науки, закону, надприродного світового розуму. Часто під логосом розуміється раціональне, логічне знання, яке протиставляється міфу як знанню ірраціональному і прийнятому на віру. Логос це також здатність робити розумні висновки, знаходити причинно-наслідкові зв'язки.

Отож Дуркологія це наука що твердо та нескорено вивчає заборонені та відкинуті офіційною наукою знання, причинно-наслідкові зв'язки між явищами, навіть якщо їх там немає, та не спирається на міфологію офіційної науки.

Історія Дуркології Редагувати

  • Термін Дуркомор'є був введений в березні 2017 року професором дуркології Unititled.
    • Термін Дуркомор виник як похідний для усіх жителів Дуркомор'я, це як правило могутні істоти, що знають безліч таємниць та знаються на темній дуркології. Наймогутніші з них носять приставки Верховний, Військовий або Великий.
  • Термін Дуркологія був введений в січні 2018 року також професором дуркології Unititled.
    • Термін Дурколог виник як похідний для усіх адептів Дуркології, як правило усі дуркологи є могутніми дуркоморами, що знають безліч таємниць.
  • Тоді ж у січні 2018 року була заснована кафедра Дуркології і введені наукові ступені.
  • Термін Дурисвіт(ка) був завжди в українській мові, а в Дуркомор'ї він використовується як правило до найвидатніших дуркоморів та їхніх подружок.
  • Термін Дурко був завжди в українській мові, а в Дуркомор'ї він використовується як правило до дуркоморів, що зреклися вчення дуркології або до новачків, що ще не опанували основи дуркології.

Завзяті дуркоморці:Редагувати

Члени-кореспонденти кафедри[1] Редагувати

  1. Завідуючий кафедрою, професор дуркології — Unititled.
  2. Головний військовий експерт з НЛО[2]Usik64.
  3. Головний експерт з прибульців[3]Wid91.
  4. Головний експерт з прапорів[4]SUPERCAT.
  5. Головний експерт з прав людини — YarigHood.
  6. Головний експерт з креаціонізму — Olesart2000.
  7. Головний експерт з кодів матриці[5]Mix Gerder.
  8. Головний експерт з політичної мапи — CatSSSPLAY.
  9. Експерт з технологій Ілона Маска[6]Мусорная птица.
  10. Позаштатний експерт з рептилоїдів[7]Супердинозавр.

Ареопаг Дуркомор'я Редагувати

Країною незвіданих знань[8] правлять Всємогущі Дуркомори, що погрязли в заборонених дуркологічних вченнях:

  • Верховний Дуркомор з 9 березня 2017 року — Unititled.
  • Військовий Дуркомор з 9 листопада 2017 року — Usik64.

Святкові дні Дуркомор'я Редагувати

  • 9 березнядень Дуркомор'я: цього дня професор з майбутнього Unititled створив країну незвіданих знань Дуркомор'є!
  • 1 квітнядень Дурня: цього дня усі блоконуті злочинці Дуркомор'я отримують амністію.
  • 12 квітнядень Зореплавця: цього дня перший космонавт Юрко Гагарін полетів у космос.
  • 9 листопададень Святого Усіка: цього дня юзер Usik64 з'їв свячену локшину і став Всємогущим Дуркомором!
  • 11 січнядень Дуркології: цього дня професор з майбутнього Unititled заснував науку Дуркологію!

Науково-дуркологічний університет Дуркомор'я імені професора Unititled Редагувати

Розваги Дуркомор'я Редагувати

Дуркоморські примітки Редагувати

  1. Глобально вимкнуті акаунти та батискафи не перелічені.
  2. Цей користувач є засновником озброєння проти прибульців. Також ЗА прибульців. І УТРИМАВСЯ
  3. Цей користувач надав секретний каталог НЛО.
  4. Цей користувач є засновником каталога прапорів.
  5. Цей користувач допомагає кафедрі дуркології з шаблонами.
  6. А власне з авіаційної обліпихи та солоних огірків.
  7. Цей користувач є засновником каталога динозаврів.
  8. Для тих, хто в НЛО, країна незвіданих знань це Дуркомор'є.

Цікавинки дуркології Редагувати

  • З невідомих причин у пошуковику Google головна сторінка проекту Дуркомор'є позначена як:
    Дуркомор&#039 - Дуркомор'є | FANDOM powered by Wikia
Python