FANDOM

Кафедра Дуркології

Universum

Вітаємо вас на кафедрі Дуркології!
Ласкаво просимо до чудернацького світу Дуркомор'я!
Тут вам завжди раді!
Кафедра спеціалізується на вивченні усіляких цікавенних дурниць! Разом читати, писати та вивчати веселіше!!! Обов'язково вносьте свої поправки, зміни та доповнення. Без вас, любі дослідники незвіданого, наука Дуркологія не буде розвиватися. Єднаймося!!!

Базові поняття Редагувати

Дуркомор'є — узагальнена назва, під котрою розуміють усі заборонені та незвідані знання, котрі й прозиваються в народі Дурницями.

Дуркологія — наука, назва якої походить з латини та архаїчної грецької мови:

  • Durus — з латини перекладається як твердий, жорсткий;
  • Ko (Co) — префікс, котрий при додаванні до різних частин мови утворює відповідні частини мови зі значенням спільності, спільної дії, рівної участі, однакової міри.
  • Logos (грец. λόγος) — з давньогрецької мови буквально означає «слово». Вживається передусім у значеннях власне слова, науки, закону, надприродного світового розуму. Часто під логосом розуміється раціональне, логічне знання, яке протиставляється міфу як знанню ірраціональному і прийнятому на віру. Логос це також здатність робити розумні висновки, знаходити причинно-наслідкові зв'язки.

Отож Дуркологія це наука що твердо та нескорено вивчає заборонені та відкинуті офіційною наукою знання, причинно-наслідкові зв'язки між явищами, навіть якщо їх там немає, та не спирається на міфологію офіційної науки.

Історія Дуркології Редагувати

  • Термін Дуркомор'є був введений в березні 2017 року професором дуркології Unititled.
  • Термін Дуркологія був введений в січні 2018 року також професором дуркології Unititled.
  • Тоді ж у січні 2018 року була заснована кафедра Дуркології і введені наукові ступені.

Члени-кореспонденти кафедри Редагувати

  1. Завідувач кафедри, професор дуркології - Unititled.
  2. Головний військовий експерт з НЛО - Usik64.
  3. Академвідпускник[1], доктор дуркології[2] - Zwizdar.
  4. Позаштатний експерт з рептилоїдів - Супердинозавр.
  5. Позаштатний агент кремля - Zombie ZA (відкликаний[3]).
  6. Позаштатний таємний делегат - DLcc.

Примітки Редагувати

  1. Це користувач у безстроковій вікі-відпустці.
  2. Звання присвоєно професором Unititled 11 січня 2018 року.
  3. Цей користувач глобально вимкнув свій акаунт, а з нового не з'явився.