FANDOM

Повінь, люті морози, проливні дощі: якщо усі ці катаклізми сталися невипадково? Якщо за усіма цими стихійними лихами стоять цілком конкретні люди?

Кліматична зброя, що це таке? Редагувати

Кліматична зброя — гіпотетична зброя масового ураження і руйнування економіки окремо взятої країни або групи країн, що використовує як вражаючий фактор штучний вплив на природні ресурси, погоду і клімат окремо взятої території, країни, держави, материка, континенту. Як механізм «пуску» можуть бути використані різні технології і засоби, штучно створені техногенні катастрофи, що тягнуть за собою екологічні катастрофи і, як наслідок, створюють економічні проблеми (кризи).

Монолог про кліматичні війни Редагувати

Одного разу, в грозу, первісна людина вперше побачив блискавку, а після він пізнав, що відбувається з деревом, коли блискавка влучає прямо в його верхівку. Що той чоловік відчував у той момент? Липкий, пробираються до мурашок жах і одночасно цікавість. До такого висновку приходить будь-який, якщо поставить себе на його місце. Але була ще одна емоція — захоплення...

Сили стихій людина довгий час не міг ніяк пояснити. Блискавки, грози, урагани і шторми — все це лякало, дивувало і захоплювало людину. Лише одне природне явище не викликало жодних емоцій крім страху — це туман. Туман завжди пов'язували не з божествами, а зі злими духами. Негативний окрас це природне явище набуло зовсім не просто так. Люди в тумані безслідно зникали. Хоч людей смерть і лякала — але вона була звичною і неминучою. У даному ж випадку тел ніхто знайти не міг. Недомовленість і невідомість — це лякало набагато сильніше.

Людина — завжди був унікальним творінням Господа. Жодна інша тварина не могла уявити те, чого не існує. Уява настільки яскраво описував чудовиськ, які чекають подорожніх в тумані, що цілі торговельні каравани губилися. Це було дивно і незрозуміло. Значно пізніше, чоловік перестав пов'язувати багато природні явища з вищими силами. Людина вже знав, що блискавки запустив зовсім не Зевс, що шторм це зовсім не гнів Посейдона, а просто занадто сильний вітер. Туман теж став зрозумілий людям, але лякати не перестав. Здавалося б, людина знає, що велика частина зникнень в тумані просто-напросто пов'язана з тим, що в умовах різко обмеженої видимості подорожній не розрізняв дорогу і як наслідок губився. Але все далеко не так просто. У наші дні англійські дослідники довели, що деякі страхи є генетичними. Природа ніколи нічого не робить просто так, а, отже, страх перед туманом це захисна реакція на реальну загрозу життю людини.

Монстрів не існує, принаймні таких, яких ми собі уявляємо. До того ж, навряд чи на Землі існує більш кровожерне створення ніж сама людина. Тим не менш у тумані можуть чекати своїх жертв вовки та інші хижі звірі, розбійники та інший темний люд. Маскуючись в тумані дуже зручно здійснювати напади, але це в тому випадку якщо туман звичайний... Сучасна наука не може знайти різницю між звичайним туманом і тим, який лякає навіть тварин. Тварини, на відміну від людей, в паніці тікають тільки в тому випадку, якщо чітко знають про смертельну небезпеку. Так що ж відбувається насправді?

Незважаючи на те, що незвичайні тумани з'являлися навіть у середньовіччі, регулярними вони стали лише в середині минулого століття. Це дивним чином збігається з різким стрибком у технологічному розвитку людства. Особливо часто густі тумани виникали в період холодної війни. Все, що робить людина — штучне, і тварини це знають дуже добре. Вони звикли жити виключно природних умов і від усього, що чуже їм вони відчувають небезпеку. Справа в тому, що створити туман не так вже й важко. Крім того, у військових цілях дуже навіть корисно. Густий туман з гарантією замінює димові гранати і навіть може бути наступальним озброєнням. Іншими словами, людина намагався навчитися його створювати, спочатку за допомогою хімічних реагентів, токсичних для тварин, а потім і за допомогою станцій управління погодою.

Офіційні джерела стверджують, що кліматичне озброєння — це міф з часів холодної війни. Прийнято говорити, що його ніколи не існувало і контролювати погоду з його допомогою, неможливо. Однак, існує конвенція ООН прямо забороняє розробку, випробування і застосування будь-яких пристроїв, призначених для зміни погодних умов. Реальність така, що ООН ніколи не заборонила б те, що апріорі неможливо створити, як і те, що створити в цьому столітті не можна. Експерти стверджують, що управління погодою давно нам доступно, більше того — заборона на подібні технології виник не на порожньому місці. Існує пряма зв'язок між глобальним потеплінням і початком випробувань установки ХААРП. Американська науково-дослідна станція, розташована на Алясці добре помітна з супутників. Військові кажуть, що це ніщо інше як кліматичне зброю масового ураження, а вірніше експериментальна установка. Вони в цьому впевнені тому, що радянська станція виглядала так само. Радянський проект давно вже згорнуто, а закинута станція, чого не можна сказати про американському об'єкті ХААРП. Стан антенних полів відмінне. Більш того, там регулярно проводяться ремонтні роботи і нарощується антенне полотно. Фінансування об'єкта передбачено у військовому бюджеті США і його скорочення навіть не планується.

За десятиліття у вчених напевно накопичилося чимало результатів. Над об'єктом періодично реєструється потужне випромінювання, спрямоване прямо в іоносферу Землі. У той же день десь на планеті відбуваються великі шторми, землетруси, урагани і цунамі. ХААРП може не тільки викликати лиха, але і створювати аномальну погоду на окремій частині планети. Наприклад, аномальна спека 2008 року в Росії точно збігається з тестуванням нового антенного обладнання на американському об'єкті. Аномальна спека викликала неймовірну кількість лісових пожеж і завдала величезної шкоди економіці країн Східної Європи. За весь час подібних випробувань результат жодного разу не був позитивним для екології. Клімат всієї планети вже змінився, і всі спроби повернути колишні кліматичні умови не увінчалися успіхом. Саме тоді стався землетрус в Японії, що пошкодило АЕС Фукусіма. Російські вчені, що перебуває на пенсії і працювали на аналогічному об'єкті в СРСР, зізнаються, що нешкідливим втручанням в погоду є створення туманів. Цей процес вимагає невеликих витрат електроенергії та не призводить до руйнувань, однак у подібного туману зовсім інша природа. Він складається не з природних елементів, а з отриманих штучним шляхом. Для людини це практично безпечно. Можливі опіки на шкірі, як від яскравого літнього сонця, тільки в даному випадку сонце не потрібно.

Процес створення неприродних туманів був настільки актуальним, що в період холодної війни вчені намагалися зробити тумани радіоактивними або змінити їх структуру таким чином, щоб вони працювали так само, як і токсичні речовини. Експерименти з погодою заборонені, але людська природа така, що завжди для кого закон не писаний. Сьогодні, об'єкт ХААРП функціонує справно, і робота на ньому триває. Американські кліматологи і перебіжчики також говорять про випробування подібних станцій в Росії і Китаї. Довести наявність подібних випробувань неможливо, ми можемо лише спостерігати за змінами

То ж чи не помічав ти дивної активності в "небі"???