FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

450px-Pastafar bibliya

Ікона

FSM Logo

Символ Пастафарианства

Fremont Solstice Parade 2011 - 166

Вірні пастафарианці йдуть макаронною ходою

Літаючий Макаронний Монстр або Летюче Локшинне Чудовисько — творець всього сущого, друг піратів, повелитель вуглеводів і шипучих напоїв.

Зародження

Почалося все з того, що невидимий і невідчутний Літаючий Макаронний Монстр створив Всесвіт. Другою важливою подією став 2005 рік, коли Боббі Хендерсону не сподобалося, що в штаті Канзас влада вирішила ввести в обов'язкову шкільну програму концепцію розумного задуму. Коротко концепція зводиться до того, що ймовірність випадковостей, з яких виникло життя, вкрай мала. І тоді Боббі сказав: «Так, бог може бути і є, але хто тоді доведе, що це саме той бог, якого має на увазі церкву?» А потім проголосив на своєму сайті нову віру в надприродного Творця, схожого на макарони і тефтелі, заодно написавши до неї докладний мануал у вигляді Священного Писання. Самих перших адептів своєї релігії Боббі знайшов серед стародавніх піратів, колишніх насправді «миролюбними дослідниками і розповсюджувачами доброї волі, які роздавали дітям цукерки». Звідси він зробив логічний висновок, що вся та хуита, що відбувається зараз, є прямий наслідок скорочення числа піратів — ЛММ негодує!

Потім Літаючого Макаронного Монстра використовував у своїй книзі Річард Докінз, де продемонстрував, що святе письмо пастафарианства нічим не відрізняється від існуючих Тор Біблій. Ідея пішла в маси, і «пастафарианство», як назвали цю химерну релігію, знайшло солідну політичну силу.

Пастафарианство

Більшість принципів, запропонованих Гендерсоном, є пародіями на аргументи що приводяться адептами креаціонізму або розумного задуму. Канонічні догми:

  • Невидиме і невідчутне Летюче Локшинне Чудовисько створило Всесвіт, почавши з гори, дерев та «карлика» [sic: «карлик» англійською — «midget»; підпис до стрілки, що вказує на маленького чоловічка біля гори — «midgit»].
  • Всі докази еволюції були навмисне створені ЛЛЧ. Воно випробовує віру пастафаріан, роблячи так, що речі виглядають старішими, ніж вони є насправді. «Наприклад, вчений може провести радіовуглецевий аналіз артефакта. Він знаходить, що приблизно 75% вуглецю-14 трансформувалося в процесі емісії електронів в азот-14, і, виходячи з цього, робить висновок, що вік артефакту приблизно 10 000 років, оскільки період напіврозпаду вуглецю-14 становить 5 730 років. Але наш учений не усвідомлює, що щоразу, як він здійснює вимір, ЛЛЧ змінює результати Своєю Локшинною Десницею. У нас є безліч тестів, що показують, як це можливо і нащо Воно це робить. Воно, звісно, невидиме і легко проходить крізь матерію».
  • Пастафаріанський рай включає, щонайменше, один пивний вулкан і одну фабрику стриптизу.
  • «Рамінь» («Ramen») — офіційне закінчення молитов, деяких частин Євангелія від ЛЛЧ тощо і є комбінацією слова «Амінь» (використовуваного в християнстві, юдаїзмі та ісламі) та «рамен» — сорту макаронів. Це слово зазвичай пишеться з великих «Р» та «А», хоча припустимим є також написання із однієї великої «Р».

Вісім «Краще б ти цього не робив»

MEVyMosey

Одержання заповідей «Краще б ти цього не робив»

Touched by His Noodly Appendage HD

Розпис у пастафарианській церкві

Вісім «Краще б ти цього не робив» є пастафаріанським еквівалентом старозаповітних десяти заповідей. Їх можна знайти в Євангелії від Летючого Локшинного Чудовиська. Згідно з вірою пастафаріанства, вони були дані Пірату Мосею (ЛЛЧ-еквівалент біблійного Мойсея) самим Летючим Локшинним Чудовиськом. Споконвічно їх було десять, але дві таблиці впали «по дорозі з гори». Сам Мосей називав їх «Заповідями», а його піратська зграя — «Приправами». Заповіді пастафаріан розглядають такі питання, як відношення до інших людей, інших релігій, поклоніння ЛЛЧ, сексуальність та правильне харчування:

  1. Краще б ти не корчив із себе найсвятішого дурня, коли мова йде про Мою Макаронну Святість. Якщо деякі не вірять в мене — нічого страшного. Насправді я зовсім не самозакоханий. Крім того, мова якраз не про них, отже не відволікайся від теми дискусії.
  2. Краще б ти не використовував моє ім'я для поневолення, підкорення, кари, спустошення та взагалі поганого ставлення до інших. Я не потребую ніяких жертвоприношень, а чистота стосується питної води, а не людей.
  3. Краще б ти не судив про людей по тому як вони виглядають, як вони одягаються, розмовляють, і взагалі будь чемним, добре? І ще, вдовби собі у макітру: жінка — особистість, чоловік = особистість, зануда — і є зануда. Ніхто не кращий від інших, звісно якщо мова не йде про наділених модним смаком, і я вибачаюся, що надав цей дар жінкам і деяким чоловікам, які можуть відрізнити бірюзовий колір від світло фіолетового.
  4. Краще б ти не поводив себе так, щоб твоя поведінка ображала тебе самого чи твого партнера чи партнерку за його/її власним бажанням і згодою при досягненні достатнього віку і душевного стану. Якщо хтось може з цим не погодитися, я думаю їм підходить вислів «та пішли ви на.#%&». У разі, якщо вони вважатимуть це образливим, вони можуть вимкнути телевізор і піти на прогулянку.
  5. Краще б ти не займався критикою упереджених, жінконенависницьких та злостивих ідей інших на пустий шлунок. Поїж, а потім порви курвів на шматки.
  6. Краще б ти не будував багатомільйонні церкви/храми/мечеті/усипальниці на честь Моєї Макаронної Святості. Гроші краще використати (на вибір):
    А. для викорінення бідності
    Б. для виліковування хвороб
    В. для того щоб жити в мирі, пристрасно любити і зменшувати вартість кабельного телебачення. Можливо я просто комплексно-карбогідратна всюдисуща істота, але мені подобаються прості речі в житті. Я розуміюся на них. Бо я творець
  7. Краще б ти не йшов поміж людей і не говорив, що я з тобою розмовляю. Тебе не так цікаво слухати. Ти мусиш це пережити. І я вже наказував тобі любити ближнього, невже ти не зрозумів мій натяк?
  8. Краще б ти не робив нічого іншим, що не хотів би щоб було заподіяно ними тобі, у разі якщо ти, часом полюбляєш шкіряні речі/мастила/Лас-Вегас. Якщо іншій особі це подобається, то (згідно з пунктом 4) насолоджуйся, роби фотографії і, заради усього святого, використовуй ПРЕЗЕРВАТИВ! Справді, це просто шматок гуми. Якби я не хотів, щоб ти почував себе добре під час усього цього, я б обладнав його шипами або ще чимось.

Свята

  • Пастха — пастафаріанам радиться їсти спагеті із пастою, одягненими в костюми піратів. В Пастху  Летючий Локшинний Монстр в перше почав торкатись людей своїм макаронним щупальцем.
  • Рамедан — пастафаріани декілька днів в місяць вживають локшину рамен.
  • Хеловін — одне з найважливіших свят для пастафаріанина, який святкується як данина тим часам, коли пірати вільно подорожували світом. За словами Боббі Гендерсона, пірати, коли сходили на берег, роздавали дітям цукерки, але стали практикувати це менше, коли піддались гонінню. Загалом пастафаріани в це свято перевдягаються в костюми піратів, і як раніше їх предки пірати роздають цукерки.
  • Міжнародний день піратів — в цей день пастафаріани святкують свою належність піратам. Так як і пірати, пастафаріани проводять день вживаючи грог, шукаючи осіб протилежної статі.
  • П'ятниця — відзначається кожного тижня.
  • Свято — припадає на час з грудня по січень.

Реакція вірян

Віряни постійно надсилають Боббі Гендерсону гнівні листи, які він розміщує та коментує на сайті Церкви Летючого Локшинного Чудовиська[1].

Пастафаріанство в Україні

В Україні офіційно з'явився громадський рух «Українська пастафаріанська церква», вона ж Церква Літаючого Локшинного Чудовиська. Скорочено «Українська пастафаріанська церква (Макаронна парафія)» називає себе УПЦ МП.

Інформацію про реєстрацію підтвердив начальник Оболонського районного управління юстиції у місті Києві Максим Жданов.

«Українська пастафаріанська церква» зареєстрована як громадська організація. У них немає статуту, немає свідоцтва, вони просто заявили про те, що будуть збиратися", — розповів Жданов.

Офіційну реєстрацію пастафаріани відзначили Пастною ходою — кілька десятків людей з атрибутикою пройшлися центром Києва.

Українська православна церква засудила діяльність «Української пастафаріанскої церкви».

«Наявні нові труднощі для християнського богослов'я і традиційних релігій… Це більша небезпека ніж, хоч і молодший, але все ж богооткровенний іслам, або біблійні Свідки Єгови. І не бачити, не помічати цього вже неможливо. Нівелюється саме поняття сакральності віри…», написав на своїй сторінці в Facebook Архімандрит Української православної церкви Авакум щодо діяльності «Церкви ЛММ».

Суть релігії

Коротко о сути любой религии

Коротко о сути любой религии

Дуркоморські примітки

  1. Hate Mail page on Venganza.org