FANDOM

450px-Pastafar bibliya

Ікона

Літаючий Макаронний Монстр — творець всього сущого, друг піратів, повелитель вуглеводів і шипучих напоїв.

Зародження Редагувати

Почалося все з того, що невидимий і невідчутний Літаючий Макаронний Монстр створив Всесвіт. Другою важливою подією став 2005 рік, коли Боббі Хендерсону не сподобалося, що в штаті Канзас влада вирішила ввести в обов'язкову шкільну програму концепцію розумного задуму. Коротко концепція зводиться до того, що ймовірність випадковостей, з яких виникло життя, вкрай мала. І тоді Боббі сказав: «Так, бог може бути і є, але хто тоді доведе, що це саме той бог, якого має на увазі церкву?» А потім проголосив на своєму сайті нову віру в надприродного Творця, схожого на макарони і тефтелі, заодно написавши до неї докладний мануал у вигляді Священного Писання. Самих перших адептів своєї релігії Боббі знайшов серед стародавніх піратів, колишніх насправді «миролюбними дослідниками і розповсюджувачами доброї волі, які роздавали дітям цукерки». Звідси він зробив логічний висновок, що вся та хуита, що відбувається зараз, є прямий наслідок скорочення числа піратів — ЛММ негодує!

Потім Літаючого Макаронного Монстра використовував у своїй книзі Річард Докінз, де продемонстрував, що святе письмо пастафарианства нічим не відрізняється від існуючих Тор Біблій. Ідея пішла в маси, і «пастафарианство», як назвали цю химерну релігію, знайшло солідну політичну силу.