FANDOM

Vatnye1

Шановні "браття" моски
Шановні жителі Росії, якщо ви легко піддаєтеся горінню, прошу забратися з цеї сторінки зі своїми "Вы все врёти !!! Я ни верю !! Ва всем винаваты пиндосы !!11 Капиталисты !!! Бэндэры !!111".
Слава Дуркомор'ю!

Лугандійсько-Донбабвійська Православна Джамахірія (альтернативні назви: Новоросія, Недоросія, Даунецька Русь, Луганда і Донбабве, Лугандон) - загадкова країна, розташована десь на території Лугані і Донбасу. Населена колорадами, пенсіонерами, заблукалими російськими вояками на танках, донськими козаками на БТРах і, подекуд, нормальними людьми.

Історія Редагувати

« - А какая модель экономического развития ДНР?

- Закрой рот! Деды ваевали! Путин введи вайска!

 »
 »

Ще за князя Володимира тут жили печеніги, половці та інші степові люди. Порівняно з Подніпров'ям жили вони погано, через що час від часу навідувалися до Києва, шукаючи хліба, зрілищ, золота та бабів, але часто отримували не те, що шукали і повертались ні з чим. Київські князі теж навідувалися в простори Луганди, яка завжди славилася своїми... ну щось там цінне точно було, наприклад промисли солі, там де нині Бахмут.

Русскіє марширують шляхом Вєлікаросії

Але ближче до справи. Завдяки візитам київських князів етнічний склад населення Луганди і Донбабве зі зміною кількох поколінь став сильно строукраїнським. І все було би класно, але воєначальники відомого всім Чингізхана дбаючи про благополуччя населення,  провели у країні загальнонаціональний референдум і за його результатами приєднали Луганду і Донбабве до Золотої Орди. Так Луганда і Донбабве опинилася там, де вона опинилася.

Cens big

Еволюція по домбабвійськи

Коли Джон Юз, валієць з великим бюджетом, побачив, що Донбаська земля багата не тільки на степових ховрашків та давні кургани, але й на вугілля та дешеву робочу силу, він спорудив тут металургійні заводи, а в додаток до них - перші шахти. Став косити на них грошики, а для рабської праці залучав москів з донських районів та прибулих з бідних територій з під Костроми та Ярославля. Українці-селяни залишалися жити в селах навколо швидкоростучих російськомовних міст. Так етнічний склад краю почав змінюватися у бік кацапів. За ним потягнулися бельгійці та французи, які теж були не проти поексплуатувати робітників які мало просять, але багато пашуть. І в них непогано виходило вести бізнес.

Підправив

Тим часом у типовій Українській квартирі

Коли грюкнув жовтневий переворот, а сотоНАТОвський ставленик Скоропадський не схотів платити трудящим зарплату в рублях, жителі краю проголосили Донецько-Криворізьку республіку. Але проіснувала вона не довго. Комуністи швидко повернули Луганду в лоно матушкі, а щоб косити на вугіллі більше грошиків, стали звозити туди бидлогопів, голодних селян нечорнозем'я та всіх з усіх кутків нєоб'ятной Родіни, кому хотілося заробити немаленьких грошей для злидарюючого у своїй масі Савєцкаго Ссайуза. Так Луганда і Донбабве поступово стала тим, чим вона стала.

Штірліц в логові жидобандерівської хунтиРедагувати

Штирлиц в логове бандеровской хунты (95 квартал)

Заклик новоросів до боротьби Редагувати

А ТИ ЗАПИСАВСЯ В НАРОДНЕ ОПОЛЧЕННЯ НОВОРОССІЇ?!!

КОЖЕН ЗАПИСАНИЙ ОТРИМАЄ:

1. ПЛЯШКУ ПУТІНКИ.

2. НАБІР МЕДАЛЕЙ І ШАПКУ КОЗАКА.

3. СПОРТИВНИЙ КОСТЮМ ABIBAS.

4.МОЖЛИВІСТЬ ЗУСТРІТИ СВОГО ГАРЯЧОГО КАВКАЗЦЯ.

5. КУЛЮ ВІД УКРАЇНСЬКИХ ВІЙСЬКОВИХ.

НАЗАД ЗРУЧНА ПОЇЗДКА В РЕФРЕЖЕРАТОРІ, ЩО ОСОБЛИВО ПРИЄМНО ЦИМ СПЕКОТНИМ ЛІТОМ.

ЛИШЕ В НОВОРОСІЇ ТИ БУДУЧИ ЗВИЧАЙНИМ - ЗЛОДІЄМ, НАСИЛЬНИКОМ, НАЦИСТОМ, ВБИВЦЕЮ АБО ПРОСТИМ ГОПНИКОМ, СМОЖЕШ СТАТИ АНТИФАШИСТОМ, І БОРЦЕМ ЗА ДІДІВ І ПРАВОСЛАВ'Я!!!

НАКАТИ І КОТИ ВОЮВАТИ ЗА НОВОРОСІЮ! З НАМИ - БОХ, РОІСЯ, ПУТЄН!!!

Руssiше зольдатен Редагувати

Руssiше зольдатен —Марш оккупантов — Саблич

Пісня шахтарів про Русь Редагувати

"Песенка шахтёров и трактористов" — Саблич

Пісня про злих Піндосів Редагувати

Ипатий Лютый - "ЗЛЫЕ ПИНДОСЫ"

Ипатий Лютый - "ЗЛЫЕ ПИНДОСЫ"