FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Північний полюсРедагувати

Earths Magnetic Field Confusion

Земля як магнітний диполь

Північний магнітний полюс — умовна точка на земній поверхні, в якій магнітне поле Землі спрямовано прямовисно (під кутом 90 ° до поверхні). Слід зазначити, що з фізичного погляду цей полюс є «південним», оскільки притягує північний полюс стрілки компаса.

Історія Редагувати

1831 року англійський полярний дослідник Джон Росс відкрив у Канадському архіпелазі область, де магнітна стрілка приймала вертикальне положення. 1841 року Джеймс Росс (племінник Джона Росса) досяг іншого магнітного полюса Землі, що розташований в Антарктиді.

Розташування Редагувати

Magnetic North Pole Positions

Рух північного магнітного полюса, 1831–2001 роки

Магнітні полюси не збігаються з географічними. Приблизно з початку XVII століття Північний магнітний полюс розташований під паковими льодами в межах сучасної канадської Арктики. Це призводить до того, що стрілка компаса показує на північ не точно, а лише приблизно.

Кожен день полюс рухається по еліптичній траєкторії[1], і, крім того, зсувається в північному й північно-західному напрямку зі швидкістю близько 10 км на рік[2], тому будь-які його координати є тимчасовими й неточними. З другої половини XX століття полюс досить швидко рухається в бік Таймиру. Як заявив в 2005 році в Оттаві керівник геомагнітної лабораторії канадського міністерства природних ресурсів Ларрі Ньюітт, північний магнітний полюс Землі, який щонайменше 400 років «належав» Канаді, «залишив» цю країну. Магнітний полюс, що перебуває під льодами Арктики, вийшов за межі 200-мильної зони Канади[2]. 2009 року швидкість руху північного полюса становила 64 кілометри на рік[3].

Протилежністю північного магнітного полюса є південний магнітний полюс, який розташований в Антарктиці. У зв'язку з несиметричною магнітного поля Землі, магнітні полюси не є антиподами.

Полярність Редагувати

Традиційно, кінець магніту, який вказує напрям на північ називається північним полюсом магніту, а протилежний кінець — південним. Проте відомо, що однакові полюси відштовхуються, а не притягуються. З цього випливає, що північний магнітний полюс насправді фізично є південним.

Південний полюсРедагувати

Earths Magnetic Field Confusion

Земля як магнітний диполь

Південний магнітний полюс — умовна точка на земній поверхні, в якій магнітне поле Землі направлено строго вертикально вгору (під кутом 90° до поверхні). З фізичної точки зору цей полюс є «північним», оскільки притягує південний полюс стрілки компаса.

Pole-south uk

1. Південний полюс
2. Південний магнітний полюс (2007)
3. Південний геомагнітний полюс
4. Південний полюс недосяжності

Розташування Південного магнітного полюса не збігається з географічним Південним полюсом. Магнітний полюс у XXI ст. лежить скраю від Антарктиди.

Протилежністю Південного магнітного полюса є Північний магнітний полюс, розташований на півночі Канади. Якщо з'єднати полюси умовною лінією, вона не пройде точно через центр Землі, бо магнітне поле планети не зовсім симетричне.

Історія Редагувати

1831 року англійський полярний дослідник Джон Росс у Канадському Арктичному архіпелазі відкрив магнітний полюс — область, де магнітна стрілка займає вертикальне положення, тобто нахил дорівнює 90°. 1841 року його племінник Джеймс Росс досягнув іншого магнітного полюса Землі, розташованого в Антарктиді.

Дуркоморські роздумиРедагувати

В наступному відео один наш колєга розкаже вам альтернативний погляд на магнітні полюси нашого світу:

Роздуми про полюси Редагувати

"Полюсов" у Земли нет (два доказательства)

Примітки Редагувати