FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Київське метро

Схема київського метрополітену

Харківське метро

Схема харківського метрополітену

Дніпровський метрополітен

Схема дніпропетровського метрополітену

U-Bahn-Muenchen Candidplatz - 2007-CC-BY-SA SYNTAXYS-Achim-Lammerts

U-Bahn, Німеччина

Привіт жителям Дуркомор'я! Всі ми користувалися хоча б раз у житті таким видом транспорту як Метро, або принаймні чули про такий цікавий підземний транспорт...

Що таке Метро? Редагувати

Метрополіте́н (скорочено: метро́) — вид міського (зазвичай) громадського транспорту, фактично варіант залізниці. Лінії метро, на відміну від трамвая, завжди прокладають окремо від вуличного транспорту: найчастіше в тунелях, іноді на естакадах чи просто наземно.

Потяги метро складаються з кількох вагонів. Ширина колії метрополітену неоднакова в різних країнах: зазвичай відповідає прийнятій ширині колії залізниці. Живлення потягів метро електричним струмом виконується від третьої рейки за радянськими нормативами, в інших країнах буває від повітряної контактної мережі (наприклад, у Відні).

Будівництво метрополітену вимагає великих капіталовкладень — тому економічно виправдане лише в містах із великими пасажиропотоками.

В Україні, як інших пострадянських країнах, метрополітен від інших видів транспорту чітко виділяється нормативно-правовими актами, зокрема правилами технічної експлуатації. Але ж де-факто у світі через велику різноманітність систем швидкісного транспорту складно зробити їх однозначну класифікацію, тож усі визначення метрополітену умовні. Щодо більшості транспортних систем можна з упевненістю сказати, що вони або є, або, навпаки, не є метрополітенами, але в той же час існує ряд «споріднених» транспортних систем. Кінцеве рішення, чи віднести транспортну систему до метрополітенів, чи ні, залежить від прийнятого визначення — або може робитися емпірично.

Що таке тунель? Редагувати

Тунель (англ. tunnel, фр. tonnelle від tonneau — бочка) — горизонтальна або похила підземна споруда, яка має два виходи на поверхню. Споруджується з транспортними, комунікаційними та іншими цілями.

За призначенням розрізняють тунелі транспортні (залізничні, автошляхові, для транспорту кількох видів, метрополітену), пішохідні, гідротехнічні, комунальні (для міських мереж водопостачання, каналізації, тепло- і газопостачання) і спеціального призначення (у складі підземних споруд ГЕС, гаражів, інших об'єктів)[1]. Існують також так звані екологічні тунелі. Вони прокладаються під автомобільними дорогами або залізницями і служать для забезпечення вільної міграції тварин.

Основна частина метро також прокладена у вигляді тунелів. Щоб уникнути перетинів лінії метро прокладають на різних глибинах.

Тунелі будують для подолання природних перешкод (тунелі під горами), для скорочення шляху (тунель через гору замість дороги навколо), для скорочення часу руху (тунель замість поромної переправи). Тунелі під водними перешкодами часто будують замість мостів там, де мости могли б заважити руху суден. Також тунелі будують для уникнення перетину різних транспортних потоків на одному рівні (підземні переходи, тунелі замість залізничних переїздів, тунелі як частина автомобільних розв'язок тощо).

Глибина закладання, довжина, форма і розміри поперечного перерізу тунелю залежать від топографічних, геологічних і кліматичних умов, призначення споруди. При незначній глибині закладання тунелі будують у відкритому котловані, що його потім засипають, відновлюючи порушену територію. Тунелі глибокого закладання утворюють гірничим способом — з вийманням породи через шахтні стовбури чи вхідні ділянки споруди, а також щитовим способом. При споруджуванні тунелів у слабких водонасичених ґрунтах застосовують спеціальні способи осушування або закріплювання ґрунтового масиву: зниження рівня підземних вод, штучне заморожування ґрунту, хімічне закріплювання його тощо. Всередині тунелі кріплять тимчасовими або постійними конструкціями. Від проникнення поверхневих і підземних вод тунелі захищають відповідним плануванням земної поверхні над ним, дренажем, гідроізоляцією, ущільненням навколишніх порід тощо, для відведення води в тунелях розміщують лотки і труби.

Дуркоморські нотатки Редагувати

Вчені дуркомор'я вивчивши чисельні матер'яли та свідчення очевидців прийшли до наступних висновків:

  • Метро створює чисельні часово-просторові аномалії, як то
    • переміщення в паралельні світи
    • переміщення в часі
    • часові петлі

Отож користуючись метрополітеном, ви ризикуєте потрапити в часо-просторові аномалії!

Зафіксовані часо-просторові аномалії в метрополітенах України:

  • Київський метрополітен
    • між станціями Лук'янівська та Дорогожичі буває відкидання у часі в минуле до 13 хвилин, отож сівши у вагон в 7:00 ви можете прибути на Дорогожичі о 6: 49

Аномалії московського метро Редагувати

Дружко Расследование- Тоннели под Москвой

Користувались метро?! - ви в паралельному світі?!Редагувати

Windows 8.1 img104

Шпалера 104 у Windows 8.1