FANDOM

Увага!

Обережно

Адміністрація

1-11

Історик з Німеччини стверджує, що зараз йде не 2017 рік, а 1720 рік, григоріанський календар - це брехня, а значний часовий відрізок історії Середньовіччя був придуманий.

Згідно з гіпотезою фантомного часу, запропонованої в 1991 році німецьким істориком і публіцистом Гербертом Иллигом, 297 років відомої нам історії ніколи не існувало. Три світових правителя: імператор Візантії Костянтин VII, римський імператор Отто III і Папа Сильвестр II вступили в змову і додали 297 років історії. Календар вирішено було змінити, щоб Отто почав своє правління в 1000 році нашої ери.

Дослідження, проведене вченим, показало, що роки до 614 і після 911 були заповнені значними подіями, однак проміжний період між цими датами виявився дуже мізерним на які-небудь історичні дії. Також історик говорить про те, що між юліанським і григоріанським календарями існує математичне розбіжність, що тільки погіршує ситуацію.

Хоча гіпотеза фантомного часу на перший погляд здається фантастичною, вона знаходить своїх послідовників, які вважають, що період раннього Середньовіччя ніколи не існував в дійсності. Більшість істориків піддають критиці цю теорію, наводячи на доказ зареєстровані дати сонячних затемнень і різні історичні події з інших частин земної кулі, які були задокументовані у цей час.

Гіпотеза "фантомного часу" свідчить, що Карла Великого не існувало.

ГІПОТЕЗА ФАНТОМНОГО ЧАСУ СВІДЧИТЬ ПРО ТЕ, ЩО БІЛЬШОЇ ЧАСТИНИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ НЕ БУЛО Редагувати

The Phantom Time Hypothesis

The Phantom Time Hypothesis

Відео-теорія (англ.)

Ця теорія стверджує той факт, що на час і на календар, не можна покладатися. Всі звикли до історії, якою нас навчали і що зараз йде 2017 рік, але це може змінитися. Heribert Illig, історик з Німеччини, заявив, що зараз не 2017 рік, а 1720 рік. Він також заявив, що григоріанський календар – не що інше, як брехня, і що великий шматок з середньовіччя ніколи не відбувався, а був придуманий.

Illig заявив, що у нього є всі археологічні докази, які можуть довести, що великий шматок середньовіччя не існував, а був вигаданий. Теорія Illig була запропонована в 1991 році, і її назвали гіпотезою фантомного часу. Він стверджує, що три світових правителя вступили в змову в 1000 р. н. е., щоб змінити систему датування. Це були: Візантійський Імператор Костянтин VII, Імператор Священної Римської імперії Отто III і Папа Сильвестр II.

Otto-iii-e1507627703658

КАЛЕНДАР БУВ ЗМІНЕНИЙ, ЩОБ ОТТО ПОЧАВ ЦАРЮВАТИ В 1000 РОЦІ Н. Е. Редагувати

Календар був змінений таким чином, щоб він виглядав так, як ніби Отто почав своє царювання в 1000 р. н. е., замість 996 р. Це було пов'язано з тим, що 1000 р. звучало набагато більш значущим, і відповідав року Господа. Illig стверджує, що ці троє змінили документи, які існували, і створили історичні події, які були сфальсифіковані. Illig також заявив, що імператор Священної Римської імперії Карл Великий не був справжнім правителем; він був тільки кимось на зразок короля Артура, про це йшлося і в легендах. Він стверджує, що фальсифікація додала 297 років історії.

 Illig стверджує, що система датування середньовічних артефактів неадекватна, і люди покладаються на те, що було написано в історії, і тому вони самі винні. Дослідження, проведене ним, показало, що роки між 614 і 911 роками не збігаються. До 614 року, роки були заповнені багатьма значними подіями, також як і після 911 року; однак проміжні роки були дуже мізерними на події. Далі він говорить, що юліанський та григоріанський календарі тільки ускладнюють ситуацію, оскільки між ними існують математичні розбіжності.

Charlemagne-e1507627787348

У ГРИГОРІАНСЬКОМУ КАЛЕНДАРІ, РІК НА 11 ХВИЛИН КОРОТШЕ, НІЖ У ЮЛІАНСЬКОМУ КАЛЕНДАРІ Редагувати

Згідно з Юліанським календарем, рік становить 365,25 днів, а григоріанський, який використовується сьогодні, має повний рік на 11 хвилин коротше. Illig також зазначив, що архітектура римлян в X столітті в Західній Європі, була занадто сучасна для того часу, в якому, імовірно, вона була побудована. Хоча гіпотеза «Фантомного часу» здається фантастичною, деякі вчені підтримують її.

У 1995 році доктор Hans-Ulrich Nimitz опублікував статтю, в якій питав, чи дійсно існувало раннє Середньовіччя, і він стверджував, що цього не було. Він заявив, що римський імператор Август жив 1700 років тому, а не 2000 років. Багато його твердження збігаються з твердженнями Illig, включаючи відмінності між григоріанським та юліанським календарями.

Інші історики критикують цю гіпотезу, і заявляють, що були зареєстровані дати сонячних затемнень, і різні історичні події були задокументовані з інших частин земної кулі, які перекривають відсутні деякі періоди часу.

Джерело Редагувати