FANDOM

«На широкій полонині
Гуцул сраку чеше...»
~ Йван Франк про гірки думки горянина-українця: як би завести цього мопеда, а не пхати його у Самбір на власній спині.
«От би якби-б мені мопед
От би якби-б мені мопед!
Що я могу́»
~ Трембітко на мотив пісні «Смоуків», одразу сам не зрозумівши, про що...

Як і багато чого цінного у цьому світі, ідея створення мопеда належала Трембіткові. Коли наш герой влупав бартков об землю, і постали Карпати, на ту гору треба було б лізти. Якнайліпше до цього шпаціру підійшов би саме мопед. Навіть назва його ся привиділа Трембіткові: глянув на верховину… Мопед «Верховина». А чи не файно у нас на Прикарпатті? Але — бачить Бог — не знайшлося тоді чоловіка, який вигадав би Двигун Внутрішнього Згоряння Двотактний. Тому ідея мопеда так довгі десятиріччя і полишила сі потаємною мрією гуцулив. І хіба коли лишень у дальній колибі, опісля файної флєшки горілки із добрячою мисярою мамалиґи та кавалком бринзи кто, бувало, й згадає: «От би якби б мені мопед…»

Початок канонїчності Редагувати

«Пше мопед! ЫЫЫЫЫЫ!!!»
~ Русины про мопед
Музейний мопед

Мопед вшартоканонїчный вшисткомоторизований

Moped 01

Мопед Делта: такождє вшисткомоторизований, хоч і нє бардзо канонїчный

Сі проживають поряд із неканонїчнимы гуцуламы, бардзе канонїчні русины із вуст у вуста пжедавалы міфы та леґенди своїх неканонїчних сусідів пжо мопед. Не маючи воздмождности создаты бардзе моцный девайс [1], канонїчны русины оповїдалы про нёго сказкі і леґенди.

В средї такых сказок є оповїдка пжо Бабу-Яґу, ктора швендзїла на мопеді под названїєм «мїтла».

Но спжавный бардзе канонічный мопед дїстав воздмождность створїня, когды двигатель внутрёнёго згораня быв створёный ісконным русиньскым патжіотом.

Как засоб воружїня Редагувати

Сразуждє, сі уныкаю моцной україньской мілітарной загрозы, у пёрвые днї створїня Русиньского Войска нішто так не могло подвысіть моцности і моторизованості цёго моцнюсштчего формірованя, как вшисткомоторизованый мопед.

Подробності юзабілності чытать гев.

Мопед в історії Редагувати

Як маємо змогу спостерігати, першими узяли на озброєння мопед вшарті русины. Вони і зробили його дійсно канонічним засобом пересування та озброєння військ. Від русинів мопед розійшовся по усьому світу. Китайці — потомки династій Мінь, Тянь, Шань, Ін та Янь — не лише перейняли передовий русиньский досвід, але на сьогодні взагалі не уявляють свого життя без мопедів, а також, життя, коли неканонічні українці перестали би башляти за неканонічні китайські мопеди. Нинішня китайська «Делта» — то є справжнє втілення прадавньої гуцульської мрії. Так би мовити, жовтолиця вузькоока «Верховина» сьогодення.

Moped 02

Пыщ, пыщ, пыщ… Самальотка дєрєвянний. Образ летючого мопеда в міфології народів крайньої півночі

«Мопед не мій»
~ Популярна відмазка в отих Ваших інтернетах

Від китайців через кампучійців та інших в’єтконгівців мопед перекочував до папаримлян. Навіть сам Папа Римський їздить на спареному папамопеді, що в народі помилково називають папамобілем.

Хотіли вдало скористатися мопедом також евенки, ханти, манси, понти, приколи, чукчі, шняшки, нанайці, коряки, окорочки і корячки, — проте буксує шибко, олені краще.

У цих народів за канонічністю поряд з мопедом стоїть самальотка дєрєвянний [2]. Такий собі літаючий мопед (і за швидкістю, і сидіння в дупу муляє на вибоїнах, і ригаєш не злазячи із засобу пересування).

Примітки Редагувати

  1. Бо, как Вы помнїте, 2-тактного ДВЗ ще не визднайшлы
  2. Так, канонічно саме «самальотка дєрєвянний»; так кажуть від якуті́в, до чукчів і нанайців.
Інциклопедія — твоя енциклопедія дурки і абсурду
Героїчні герої Товаріщь Жюков ♥ Товариш Сталін ♥ Трембітко
Героїчні організації Войско Русиньске моторовеРозвідники
Предмети Мопед
Явища Полішуки ♦ Русини ♦ Шансон
Інструкції Розвідники
Інше ІнциклопедіяШаблон:Інц