FANDOM

Mordor Russia Moscow, Мордор Россия Москва 30

Головна площа Мордору - Червона площа

Мордор (Mordor — «чорна країна») — жахлива країна-ад рабів і

Флг

Прапор Мордору

панів; країна вселенського зла, нестерпних мук і вічного жаху; випалена земля, одне з найогидніших і жахливих місць на Землі, в якому жити бридко, страшно і складно; кошмарне місце куди відправляють грішників і проклятих з усієї планети за гріхи; величезна проклята область в Євразії, на Північно-Сході Європи і Північно-Заході Азії, на Схід від Прибалтики, Білорусі і Україні, у Східній Європі і Північній Азії; альтернативне назва країни Росії, вдало підібране і приліплене талановитими українськими журналістами.

Сусіди китайці здавна називали це місце промовистою назвою «Голодна земля», що символізує.

Герб Мордору

Життя в Мордор Редагувати

Типові жителі Мордору

За своїм устроєм Мордор багато в чому нагадує в'язницю, тому жителів Мордору цілком можна вважати ув'язненими. Особливо це стає зрозуміло, якщо поглянути на громадянські права людей, що живуть в Мордорі. Це очевидно ув'язнені, не інакше.

Навіть перекладачі в курсі, що Рассєя - це Мордор

Жителі Мордора не живуть, а виживають, все їх життя - це одне велике страждання, так само як у Пеклі. Позбавити себе від цих мук жителі Мордора не можуть бо змінити політичний лад конституційним шляхом ніяк не можна. Позбутися від мук і вбити себе ув'язненні Мордору так само не можуть так як евтаназія, нарізна вогнепальна зброя, добровільний відхід з життя і самогубства в Мордорі, на відміну від цивілізованих країн, суворо заборонені, бо всі повинні мучитися. Незважаючи на такі суворі заходи Мордор, з відкритою офіційною статистикою, стоїть в топі країн за рівнем самогубств (як дорослих, так і дитячих) так як ніхто не хоче жити в цій жахливій країні, що представляє з себе Пекло на Землі.

Галерея Мордору Редагувати

Морди[1] МордоруРедагувати

Жителям "новороссии" запретили въезд на территорию России

Жителям "новороссии" запретили въезд на территорию России.

ПриміткиРедагувати

  1. Обличчями це назвати не можливо.