FANDOM

« Без мідіхлоріан життя не може існувати, і ми ніколи не дізналися б, що таке Сила. Вони безперервно спілкуються з нами, вказуючи шлях Сили. Коли ти навчишся контролювати свій розум, то обов'язково почуєш, що вони говорять.  »
Midi-chlorian

Міді-хлоріанці (англ. Midi-chlorian) — мікроскопічні розумні істоти із всесвіту «Зоряні Війни», більш відомі в перекладі як Мідіхлоріани.

Тож з'ясуємо що воно таке?!

Що воно таке? Редагувати

Мідіхлоріани — самостійні розумні мікроскопічні форми життя, що існували в симбіозі всередині клітин всіх живих істот. Вони були посередниками між розумними істотами і Силою. Кількість мідіхлоріан визначала потенціал Сили в істоті. У звичайній людині налічувалося 2 500 мідіхлоріан на одну клітину, у джедаїв же їх вміст був набагато вищим.

Підрахунок мідіхлоріан проводився за допомогою тесту крові, який використовували джедаї до їх знищення Галактичною Імперією для того, щоб визначити дітей, чутливих до Сили. Зі сходженням Імперії дослідження Сили джедаями було заборонено, хоча перевірки на мідіхлоріани проводились: таким чином Імперія відшукувала і викорінювала прихованих джедаїв і чутливих до Сили. Знання про мідіхлоріани скоротилися, стали більш стислими і, нарешті, залишилися існувати тільки в галузі медицини. Нові дослідження почалися тільки після заснування Нового Ордену джедаїв.

Мідіхлоріани не були ні джерелом Сили, ні самою Силою. Вони формували в живих істотах можливість використовувати Силу і діяли як орган, який міг отримувати Силу і віддавати її. Висока концентрація мідіхлоріан зазвичай позначала відповідний потенціал істоти до Сили, а також його можливість стати джедаєм. Орден джедаїв споконвіку шукав здатних до Сили учнів, у крові яких було багато мідіхлоріан. Здатних до Сили учнів відбирали у батьків у дитинстві і навчали в Ордені.

Джедаї жили в симбіозі з мідіхлоріанами. Після багатьох спроб джедаї навчилися керувати мідіхлоріанами в тілах інших істот, що давало їм неймовірні переваги у порівнянні з іншими.

Казка брехня та в ній натяк Редагувати

Отож, виникають питання:

  • що ця гидота робить всередині клітин?
  • як вона впливає на поведінку істоти-хазяїна?

Дуркоморська правда Редагувати

Дуркоморські вчені вивчивши це питання з "дозволу" піддослідного прийшли до наступних висновків:

  • Ці мікроскопічні кліщі-мікроби є розумною формою життя, що захопила планету Земля!
  • Ці мікроскопічні кліщі-мікроби паразитують на рептилоїдах, спотворивши їхню генетику і повністю їх контролюючі
Часник

Порада Редагувати

Ти впевнений, що твої бажання справді твої?Редагувати

Гриб, що контролює комах Редагувати

Удивительный гриб Кордицепс

Удивительный гриб Кордицепс