FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Населення Землі — популяція людей на планеті Земля.

Згідно з підрахунками ООН 31 жовтня 2011 року чисельність населення Землі сягнула 7 мільярдів осіб. Чисельність населення Землі в 2016 році досягла позначки в 7 430 000 000 чоловік. Це число зростає й надалі, згідно з прогнозами, нечуваними до 20-го століття темпами, хоча швидкість зростання, сягнувши піку в 2,2% на рік у 1963-му, скоротилася майже вдвічі. Якщо й надалі населення світу зростатиме вздовж теперішньої кривої, то воно досягне 9 млрд до 2042 року.

Історичні дані Редагувати

Точно оцінити кількість людності Землі в давні історичні епохи важко. Точніші дані відомі для тих періодів історії та тих країн, де вже почали проводитися переписи.

За оцінками в 300-400-му роках в межах Західної та Східної Римської імперій мешкало близько 50 мільйонів людей.

Як Петрик П'яточкін Слоників Рахував Редагувати

Отож згідно офіційних даних на Землі 7 мільярдів людей (шось типу 7 000 000 000 осіб), та деякі вчені накшталт Петрика П'яточкіна вивчаючі карту гугла здивовано дивуються де ж поділись ті кляті люди, що вічно снують туди-сюди, отож вони припустили, що людей на Землі вже не так і багато, може два міль'ярди чи мільярд а може й набагато менше... Якщо це припущення вірне то виникає інше питання: А нащо ж завищується кількість населення Землі?

Джерела інформації Редагувати

Відеоогляд Редагувати

ТОП 5 ФАКТОВ О ДЕМОГРАФИИ. НАС НЕ 7 МИЛЛИАРДОВ ЧЕЛОВЕК

ТОП 5 ФАКТОВ О ДЕМОГРАФИИ. НАС НЕ 7 МИЛЛИАРДОВ ЧЕЛОВЕК. КТО ПРИДУМАЛ МИФ О ПЕРЕНАСЕЛЕНИИ ЗЕМЛИ?