FANDOM

Увага!

Обережно

Адміністрація

Теорія пласкої Землі переконана, що Земля має форму площини або диска з арковою банею. Багато стародавніх культур розробляли концепцію пласкої Землі, включаючи Грецію і класичну добу до елліністичного періоду, в Індії періоду імперії Гупта, а в Китаї до 17-го століття. Парадигму сферичної Землі розроблено в грецькій астрономії, починаючи з Піфагора (6 століття до н.е.), хоча більшість передсократівців ще все вірили, що Земля є пласка. Аристотель ствердив сферичну форму Землі на емпіричних підставах близько 330 року до н.е., і знання про сферичну форму Землі відтоді поступово виходить за рамки елліністичного світу. Уявлення, що мали освічені європейці за часів Колумба, коли вважали, що Земля пласка, і його мандрівка, що знищила це переконання, зветься "Міф про пласку Землю". Британське історичне товариство 1945 року це уявлення поставило на друге місце серед 20 найпоширеніших помилок в історії. Хоча нині існує т.зв. Товариство пласкої Землі, щой досі обстоює цю концепцію.

Куди летим ми з П'ятачком, великий, великий секрет! Редагувати

Прихильники теорії пласкої Землі стверджують, що пласка поверхня Землі накрита куполом з надміцного матеріалу накшталт діаманту, що Антарктида не існує а є лише обмежувальним кільцем пласкої поверхі Землі. Вони вважають, що на прапорі ООН зображена саме справжня пласка Земля, а зорі, Сонце та Місяць це лише більші-менші ліхтарі на куполі накшталт велетенського планетарію. Тож відповідно вони стверджують, що космосу не існує в нашому розумінні, а що там за куполом хто його знає - чи вода без краю чи справжній космос чиї властивості нам невідомі в якому і летить наш "гіганський зореліт-пласка Земля".

Основним аргументом "пласких науковців" є теорія змови пілотів літаків усіх країн світу або принаймні їх використання "всліпу". Основну увагу ці пласкі-науковці звертають на польоти літаків у південній півкулі, яка відповідно згідно пласкій Землі просто не існує. Тож вони стверджують, що абсолютна більшість літаків літають дивними трикутниками з Південно-Африканської Республіки до Австралії чи Аргентини через Об'єднані Арабські Емірати, що на офіційних картах є абсолютно не рентабельно, проте начебто на справжній мапі пласкої Землі це відповідно найбільш пряма лінія. А ті рідкісні рейси, що є начебто прямими з Австралії до Аргентини чи Південно-Африканської Республіки здійснюють літаками з надпотужним двигунами, щоб скомпенсувати більшою швидкістю більшу відстань.

Так як все таки літають ті літаки?

Джерела інформації Редагувати