FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Космосу - не існує! Редагувати

Це одна з немовірних теорій змови, які коли небудь існували. Єдину концепцію тих, хто заперечує космос складно описати. В основному, всі ці гіпотези будуються на ідеї всесвітньої змови учених проти людства. Але, деякі конспірологи всерйоз вважають, що людина не просто не була на Місяці, вона взагалі жодного разу не літала в космос, оскільки останнього просто не існує. Звісно, ця версія тісно переплітається з релігійними догмами, релігія,  як правило,  космічну тематику взагалі не шанує. Тут можна згадати християнську організацію"Суспільство плоскої Землі", що виникла в Великобританії і згодом переїхала в Штати. Сонце, Місяць і навіть зірки, на думку прихильників цієї теорії, обертаються над Земною поверхнею, а сама Земля пласка, як млинець. Вона має діаметр 40 тисяч кілометрів, а центральну частину займає північний полюс. Весь світ оточує величезна крижана стіна, перебратися через яку заважає воля Всевишнього. Звичайно, прихильники теорії переконані, що всі фото з космосу - підробка, а в змові беруть участь не тільки космонавти, але навіть пілоти авіалайнерів, не кажучи вже про вчених і політиків на землі. Після смерті в 2001 президента товариства Чарльза Джонсона, саме існування теорії, яке заперечує космос, було поставлено під сумнів. Але факт залишається фактом... У другій половині XX століття число прихильників теорії безперервно збільшувалася. У наші дні, коли роль релігії в деяких країнах відроджується, теорія Плоскої Землі може мати ще більші шанси на успіх. Звичайно, це все просто підриває мозок, Адже всі загадані вами бажання від падаючих зірок тепер нічого не варті. Що говорити про мільярдні бюджети від ваших податків, запущених в космічну трубу...

Окремо про Пласку ЗемлюРедагувати

Теорія пласкої Землі переконана, що Земля має форму площини або диска з арковою банею. Багато стародавніх культур розробляли концепцію пласкої Землі, включаючи Грецію і класичну добу до елліністичного періоду, в Індії періоду імперії Гупта, а в Китаї до 17-го століття. Парадигму сферичної Землі розроблено в грецькій астрономії, починаючи з Піфагора (6 століття до н.е.), хоча більшість передсократівців ще все вірили, що Земля є пласка. Аристотель ствердив сферичну форму Землі на емпіричних підставах близько 330 року до н.е., і знання про сферичну форму Землі відтоді поступово виходить за рамки елліністичного світу. Уявлення, що мали освічені європейці за часів Колумба, коли вважали, що Земля пласка, і його мандрівка, що знищила це переконання, зветься "Міф про пласку Землю". Британське історичне товариство 1945 року це уявлення поставило на друге місце серед 20 найпоширеніших помилок в історії. Хоча нині існує т.зв. Товариство пласкої Землі, щой досі обстоює цю концепцію.

Куди летим ми з П'ятачком, великий, великий секрет! Редагувати

Прихильники теорії пласкої Землі стверджують, що пласка поверхня Землі накрита куполом з надміцного матеріалу накшталт діаманту, що Антарктида не існує а є лише обмежувальним кільцем пласкої поверхі Землі. Вони вважають, що на прапорі ООН зображена саме справжня пласка Земля, а зорі, Сонце та Місяць це лише більші-менші ліхтарі на куполі накшталт велетенського планетарію. Тож відповідно вони стверджують, що космосу не існує в нашому розумінні, а що там за куполом хто його знає - чи вода без краю чи справжній космос чиї властивості нам невідомі в якому і летить наш "гіганський зореліт-пласка Земля".

Основним аргументом "пласких науковців" є теорія змови пілотів літаків усіх країн світу або принаймні їх використання "всліпу". Основну увагу ці пласкі-науковці звертають на польоти літаків у південній півкулі, яка відповідно згідно пласкій Землі просто не існує. Тож вони стверджують, що абсолютна більшість літаків літають дивними трикутниками з Південно-Африканської Республіки до Австралії чи Аргентини через Об'єднані Арабські Емірати, що на офіційних картах є абсолютно не рентабельно, проте начебто на справжній мапі пласкої Землі це відповідно найбільш пряма лінія. А ті рідкісні рейси, що є начебто прямими з Австралії до Аргентини чи Південно-Африканської Республіки здійснюють літаками з надпотужним двигунами, щоб скомпенсувати більшою швидкістю більшу відстань.

Так як все таки літають ті літаки?

Академік Ожерельєв про кулеподібну ЗемлюРедагувати

Максим Ожерельев

Максим Ожерельев.О том что земля плоская шароебы одумайтесь торичелли

Джерела інформації Редагувати