FANDOM

Rammstein - Amerika (Official Video)

Rammstein - Amerika (Official Video)

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Космічний політ — це подорож або транспортування в або через космос. Чітка межа між Землею і космосом відсутня, Міжнародна авіаційна федерація вважає межею висоту 100 км від поверхні Землі. Щоб на такій висоті літальний апарат летів завдяки дії аеродинамічних сил, необхідно мати першу космічну швидкість, що робить політ швидше орбітальним, ніж аеродинамічним. Класичний поділ між авіа- та космічними польотами дедалі більше розмивається завдяки розвитку суборбітальних космічних кораблів і орбітальних літаків.

Полёты в Космос Фейк и Постановка? Плоская Земля или Круглая?

Куди літають космонавти Редагувати

Роздуми Поліграфа Поліграфовича Шарікова про космонавтику:

Маленькі космонавти радянської піонерії давно виросли, зникли держави, з'явились комп'ютери а польоти у космос начебто завмерли, польоти на Місяць і пауза до того ж жодного пристойного фото матінки-Землі за останні 50 років з відстані.

Отож спробуємо розібрать куди хто літає?

Як подає офіційна наука космічні апарати з космонавтами на борту літають навколо Землі у Термосфері, що знаходиться вище 100 км над Землею, що і є межею космоса і тягнеться ця Термосфера до умовно 700 км. Проте чомусь в жодній книжці по космонавтиці не звертається увага на властивості термосфери які по суті вказані вже у її назві, а саме ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА від 200 Kельвінів до 2000 Кельвінів, тож бо там де закінчується Мезосфера на висоті 90-100 км температура мінус 90 градусів за Цельсієм і починає зростати до плюс 2000 градусів (хоч Кельвіна хоч Цельсія - всерівно дофіга).

Шось тут не клеїться...

Нафіга попу наган? Редагувати

Отож товаріщ Шаріков намагається зрозуміти а нашо воно то таке треба?

Велика космічна мандрівка Редагувати

Я заметила однажды - Большое космическое путешествие

Джерело інформації Редагувати