FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Пітон

Привіт жителям Дуркомор'я! Поговоримо про місто Ленінград а точніше його справжню назву Санкт-Петербург та спробуємо з'ясувати чиє воно, якого народу та племені...

Офіційні дані

Flag of Saint Petersburg Russia

Прапор

Санкт-Петербу́рг (також неофіційно Петербу́рг і Пі́тер; рос. Санкт-Петербург; 18 серпня 1914 — 26 січня 1924 — Петрогра́д, 26 січня 1924 — 6 вересня 1991 — Ленінгра́д, рос. Ленинград) — місто федерального значення у Російській Федерації, суб'єкт РФ, адміністративний центр Північно-Західного федерального округу та Ленінградської області. Санкт-Петербург — найважливіший після Москви економічний, промисловий, науковий та культурний центр, великий транспортний вузол північного заходу Росії.

Заснований у 1703 році, Санкт-Петербург з 1712 по 1918 рік був столицею Російської імперії (за винятком часу правління Петра II, коли статус столиці ненадовго повернувся до Москви) і резиденцією Російських імператорів. За час свого імперського статусу місто стало одним з найкрасивіших у світі.

Санкт-Петербург — друге після Москви за величиною місто Російської Федерації. Місто з адміністративно підлеглими територіями займає площу 1439 км². Санкт-Петербург — четверте місто в Європі за чисельністю населення після Стамбула, Москви та Лондона — його населення становить 5 191 690 осіб (2015). Санкт-Петербург є найпівнічнішим містом у світі із населенням понад 1 млн осіб. Сайт citypopulation.de оцінює населення Петербурзької агломерації у 5,4 млн осіб (75 місце у світі).

Дуркоморські роздуми

Вчені дуркомор'я дослідивши це питання та проаналізувавши старі карти прийшли до наступних висновків:

  • Санкт-Петербург належав Шведській імперії;
  • Санкт-Петербург та його околиці знані як інгерманландія були зоорганізовані Швецією в маріонеткову країну під назвою "Россійская дєржава" зі столицею Санкт-Петербурзі на противагу Московському царству зі столицею в Москві, що звалася Московією;
  • У великі північній війні перемогла Швеція і її маріонеткова "Россійская дєржава" проти Московського царства;
  • Щоб московіти не буянили і не піднімали повстання проти інозємців, було оголошено, що це Московія перемогла Швецію, тілько Московія перейменовувалась на Россійскую імперію зі столицею в Санкт-Петербурзі.

До вашої уваги пропонується відео наших колег дуркологів із закордоння:

Відео

Санкт-Петербург

Санкт-Петербург. Чей город?