FANDOM

Священна Імперія Чорних Укропів

Мапа Священної Імперії Чорних Укропів

Прапор Священної Імперії Чорних Укропів

Прапор Священної Імперії Чорних Укропів

Штандарт Імператора Чорних Укропів

Штандарт Імператора Чорних Укропів

Шеврон Укропів-карателів

Шеврон Укропів-карателів

DA10MaceofMolagBal

Булава козака Молаг Бала

Священна Імперія Чорних Укропів — країна в одному з паралельних всесвітів мультивсесвіту.

Ця держава, розташована в Східній та частково Центральній Європі, у південно-західній частині Східноєвропейської рівнини. На заході межує зі Сполученими Штатами Європи а на сході з Федеральною Республікою Моск.

Імперські символи Редагувати

Символами Імперії є

  • Зелено-чорний прапор, що складається із двох смуг, де чорний колір внизу, що символізує Землю і зелений зверху, що симолізує пахучий та квітучий кріп знаний як укроп.
  • Штандарт Імператора Чорних Укропів, що набув більшої популярності а ніж власне прапор, — це чорне квадратне полотнище із зображенням у центрі зеленого Укропа (Кріп пахучий). Полотнище обрамлене зеленою лиштвою і прикрашене зеленою бахромою.
  • Булава Імператора Чорних Укропів — це легендарна зброя козака Молаг Бала, що став символом укропського народу, а його булава стала символом Імператорської Влади Чорних Укропів.

Історія Редагувати

Прадавня історія цієї держави не надто відрізняється від історії в інших паралельних всесвітах.

Суттєвим поворот в історії став 2014 рік. Цього року до влади в слабкій республіці Укропленд, прийшов до влади масонський Орден Чорного Укропа також знаний як жидобендерівці. Ці жидобендерівці анулювали республіку та проголосили державу Священною Імперією Чорних Укропів, а свого великого магістра проголосили Імператором Чорних Укропів, вручивши йому священну булаву козака Молаг Бала.

Імператором Чорних Укропів виявився гладкий чолов'яга, що надзвичайно полюбляє шоколад, солодощі, лікарку та не надто любить грузинів. Проте великі магістри Ордену Чорного Укропа як то Турч, знаний як Криваий єпископ; Яц, знаний як Кролик-стіна; та леді Ю, знана як Біла коса, схотіли принести в жертву своєму чорному богу Укропу населення мирної східної держави Моск.

Отож були зорганізовані імперські легіони, що отримали прізвисько Укропи-карателі, а Імперія була оголошена Імперією Чорних Укропів, бо душі цих укропів-карателів були чорні як земля, на захоплених територіях вони ловили маленьких хлопчиків і розпинали їх на хрестах на честь свого бога Укропа також відловлювали місцеве населення для обернення в рабство. Як правило кожен Укроп-каратель мав одного-двох рабів москів. Також Укропи-карателі мали дивні уподобання, в їжу вони вживали смажених снігурів. Саме тому Імперія й отримала приставку Чорна.

Почалася неоголошена війна. Священна Імперія Чорних Укропів вдерлася в мирну цивілізовану Федеральну Республіку Моск. Великі магістри Ордену Чорного Укропа були надзвичайно лукаві. Вони на території Москів зорганізували референдум про утворення Кубанської Укропської Республіки та приєднання її до Священної Імперії Чорних Укропів не оголосивши офіційно війну. Це їм вдалося, проте Сполучені Штати Європи занервували та почали вимагати припинення анексії територій Федеральної Республіки Моск, котрій вони обіцяли територіальну цілісність. Таж Великі магістри Ордену Чорного Укропа були мудрі, вони відказали, що не скім не воюють а на територію Москів заслали козаків-порєбріків, що зорганізували Стародубську Укропську Республіку та Острогожську Укропську Республіку начебто як суверенні держави під протекторатом Священної Імперія Чорних Укропів. А коли республіка Моск послала армію, щоб навести лад то Імперія Укропів зі своєї території реактивними снарядами спалила усю армію москів, свісно моски не відповіли, щоб не спровокувати вторгнення укропів. Також щоб задобрити Сполучені Штати Європи, то Великі магістри Ордену Чорного Укропа наказали своїм легіонам укропів-карателів відловлювати москів та відправляти їх скотоложцям "Південним потоком" та мужеложцям "Північним потоком" до Сполучених Штатів Європи.

Люта пісня Чорних УкропівРедагувати

Орест Лютий - "РОСІЯН В ДОНБАСЕ НЕТ"

Орест Лютий - "РОСІЯН В ДОНБАСЕ НЕТ"