FANDOM

Синя кров або Блакитна кров (англ. Blue Blood) — метафоричний вислів під котрим розуміють людину «панського» походження, тож бо правлячу монархічну еліту.

Як нас намагаються переконати?

Дійсно в аристократії блакитна кров, як про це говориться у всіх легендах і переказах? Звичайно ж, немає. Всі знають, що у людини може бути кров лише червоного кольору, а відмінності в стані цього абсолютно не стосуються. Чому ж благородні аристократи вибрали для кольори своєї не менш благородною. Чим вони самі крові саме блакитний колір, а не зелений або жовтий?

В принципі, все банально. Якщо подивитися на шкіру світлошкірого людини, то без проблем можна розгледіти на ній блакитні жилки. Ось в принципі від цього факту і варто відштовхуватися, коли кажуть – «блакитна кров».

Справа в тому, що в старовину правляча верхівка іспанців була дуже горда тим, що ніхто з аристократії ніколи не змішувався з маврами, а свою аристократичну родовід веде від вестготів. Звичайно, про простий народ такого не можна було сказати, бо які тільки народи не перемішувалися на території Іспанії, хоча б ті ж маври, які потрапили до іспанцям з Африки. Таким чином, простий народ виявився на диво смаглявим, внаслідок перехресних шлюбів, а вища верства – все суцільно з блідою, майже прозорою шкірою, на якій яскраво виділялися сині вени. З цієї причини аристократи назвали себе «блакитною кров'ю» або sangre azul. Саме від іспанських придворних пішло це вираз, що у благородних – «блакитна кров».

Насправді

Мене вдруг осінило... Якщо ви читали статтю про Міді-Хлоріанців... Ви все зрозумієте!

Блакитна кров
Колір крові

Відеоверсія

Бесхребетные захватчики средних веков

Бесхребетные захватчики средних веков. Версии, артефакты

Дуркоморська післямова

В середовищі еліти середньовіччя у Східній Європі був такий зневажливий термін - людські двори, тобто правляча еліта не вважала себе людьми бо і не була ними ще й зневажливо називала житло своїх слуг людей - людськими дворами...

Суміжні дурниці