FANDOM

Увага!

Обережно

Вся інформація розміщена на Дуркомор'ї має суто розважальний характер!

Якщо вона з тих чи інших причин бентежить Вас , або ображає ваш світогляд — терміново покиньте цей проект!

Адміністрація

Снігурі

Снігурі фаршировані горобиною — улюблена бендерівська страва укропів-карателів-каратистів-правосєків-хохлофашистів.

Снігу́р (лат. Pyrrhula pyrrhula) — птах ряду горобцеподібних, родини в'юркових.

Довжина тіла 15 — 19 см, вага 324 — 346 г. В Україні — звичайний осілий птах Карпат і зимуючий усієї території. Взимку живиться ягодами, бруньками і насінням деревних порід.

Зовнішній вигляд

Забарвлення самця до першої зимової линьки темно-коричневе з чорним хвостом і крилами. Забарвлення самиці — голубувато-сіра зверху, з чорною шапочкою, крилами та хвостом, білим надхвістям та смугою на крилі. Особливість цього птаха — рожево-червона гордо випнута грудка, за якою снігура впізнають майже всі люди. Прямуючи до Сибіру, птахи стають більшими та світлішими.

Кухня народів світу

За тверженнями східних народів, є чи то народ бендерівців чи то релігійна секта напіврослин-напівлюдей, відомих як укропи, також їх ще називають карателі або каратисти, бо за чутками вони ловлять маленьких дітей і розпинають їх на хрестах на честь свого бога Укропа. Так отож, саме оці бендерівці дуже полюбляють їсти смажених снігурів і навіть навчають в своїх школах як їх ловити і краще приготувати. Від недавна з'ясувалось, що улюбленою стравою укропів-карателів є снігурі фаршировані горобиною.

Приготування

Найбільше снігурі смакують смаженими, запеченими з тістом. Їх можна їсти і сирими, проте пір'я лоскотить у роті і може викликати надзвичайне підсилення апетиту який можна вгамувати тільки з'ївши синичку.

Джерела інформації