FANDOM

Отже, список

Всі записи прохання розміщувати за абеткою. Спочатку латинка, нижче - кирилиця.

Не слід тупо лаяти москалів чи матюкатися. То не гарно. слово 3,14здуватий, позичене з московської мови. ТУТ вживане НЕ як матюк, а як таке, шо НАЙБЛИЖЧЕ за змістом до характеристики москалів, чи москвинів (як кому подобається; бо слово русские є прикметник, а, отже, не може визначати САМОНАЗВУ народу, яка у всьому світі є Іменником.

Агрокультура Редагувати

  • Маючи 2/3 території Московії із щільністю населення 1 москаль / 1 квадратну вєрсту, москалі НЕ обробляють власну землю, а захоплюють нові і нові у сусідів. Собіратєлі зємєль, йопта.

Війни і русскій мір Редагувати

  • Де б не воювала Московія, вони кричать, шо То є Русскій мір. Себто, когнітивний діссонанс в поняттях Мир-Війна ну просто НАЛІЦО. Всіх, кого освободітєлі освободілі, як правило, знаходяться в куди більшій жопі, аніж ДО освобождєнія.

Віра і релігія Редагувати

  • Москвинське про ікони: "Годится - молиться, не годится - горшки накрьівать". Ну, понятно, нє?

За москвинських святихРедагувати

  • Алєксандр Нєвскій. Вся святість в тому, шо йому намалювали московські історики перемого над псами-рицарями на Ладожському озері. В дійсності в час вєлікой бітви Алєксандр був мєлкосрущім 10-11-річним шибздюком в ставці хана Сартака в якості заручника. Це не завадило йому кровно побрататися із хановим сином. Пізніше вже дорослий святой Ал-др як мінімум двічі водив своїх хазяїв татарів на Новгород з метою організації перепису і взяття податків. Особо злостним нєплатєльщикам Ал-др особисто відрізав носи і вуха. Ібо порядок бить должон.
  • Вєлікомучєнік Ніколай ВтОрий — був відомим доґхантером, коли це не було ще мейнстрімом. Вбивав кицьок кручє Шарікова (може, теж на пОльта; історія замовчує). Розстріляв чимало москалів. Але хто їх рахував коли, тих москалів. Застрелений, кажуть, в Іпатіївському домі жидовинськими чекістами. Канонізований (чомусь) москалями, яких сам і стріляв.

Економіка Редагувати

  • В жопі. Завжди. Здатні лише красти
    • Автомат Калашнікова,
    • літаки Туполєва,
    • фотоапарати,
    • автомобілі,
    • магнітофони,
    • матрьошки /у японців/;
    • балалайки /видозмінена домра тюркомовних народів/;
    • личаки /у фінів/, можна доповнювати

Життєвий устрій і світогляд Редагувати

«Устал я жить в родном краю
В тоске по гречневым просторам.
Покину хижину мою,
Уйду бродягою и вором. »
~ Сєрьога Єсєнін про споконвічну тоску москвина
  • Отже, мають споковічний поклик до бродязтва (чи, українською, волоцюзтва) і крадіжки (про останнє окремий розділ нижче)
  • Не вірите? Відвідайте будь-яку із українських лавр [1]. Попитайте рузкаязищних ніщіх: відки вони понаєхалі. Через деякий час ви непогано знатимете географію Московії.

Історія Редагувати

  • Щоразу пристарюють свої історичні події. Так, Мосовський улус Золотої Орди вперше є в перепису 1273 року, а москвини малюють День заснування Москви у 1147. Тоді там ще красіво кумкали жаби і москальський вовк в канаві догризав ногу чергового москаля.

Їжа Редагувати

  • Національна їжа москалів полба і брюква. Але люблять вони чомусь водку, хамон і пермазан, які останні роки не логічно чавлять бульдозерами. Як сказав їхній головдіпломат Сєргєй Уставша Лошадь Лавров, (с) Дєбіли, бля.

Крадіжки Редагувати

Крадуть все, що погано лежить
  • Назва Россія - від назви Русь (нині Україна)
  • Герб - Двоголовий орел - у Золотої Орди, пізніше Візантії
  • Прапор Білий-Синій-Червоний (чи знизу-вгору КГБ: красньій-голубой-бєлий) - у Голандії
  • Гімн "Новоросії" — перероблений гімн УРСР

Лєнін Редагувати

  • Цар Московії Ніколай ІІ канонізований московською церквою, яки святий. Чувак, який дав наказ його розстріляти, разом із сім'єю, Ульянов-Лєнін, з 1924 року лежить в центрі москальської столиці, акі мумія богоподобного фараона Древнього Єгипту. Москалів це аж ніяк не бентежить.

Психологія і поведінка Редагувати

М'яко кажучи - дуже неконтрольовані люди в порівнянні з українцями. Проведемо експеримент: Скажіть звичайному українцю, наприклад: "Україна - не дуже". Варіанти відповіді: "Чому?" , "У неї все скоро буде добре, не каркай!" А теперь скажіть руссссссскому: "Росія - не дуже". Варіант відповіді - один: "Ты что с**а, абидил Расссиюшку??????? Ну всьо, тибе п*зд*ц, на***." До відповіді може додатися: бійка, встромлений ніж вам у спину, розбита пляшка з під пива "Крьім" прямо вам об голову і т.д.

Література Редагувати

  • Коли Іван Котляревський лаявся з видавником, шо видав 1-4 частини Енеїди без відома автора [2], Вєлікой Русской літєратури не існувало в природі [3].

Наука Редагувати

То є суміш парадоксів

З останнього Редагувати

  • С-300 не потрапляє по цілям, бо москалі в 2017 році випадково дізнаються про кривизну Землі. За шо палили Джордано Бруно, московитам не відомо.
  • Судно з баранами випадково топить нах бойовий розвідувальний корабель

Національна самоідентифікація Редагувати

«Да, скифы мы. Да, азиаты мы. С раскосыми и жадными очами.»
~ Алєксандр Блок про москалів
  • Москалі вважають себе слов'янами. Не просто слов'янами. А супер-слов'янами. Ви десь бачили слов'янина "с раскосимі і жаднимі очамі?"
  • Москалі, чи, як вони себе принизливо називають, русскіє,— грімуча суміш народів, що забули своє коріння. Скажімо, Лідія Русланова і Васілій Івановіч Чапаєв етнічні ерзя. А всю дорогу нам втуляли, што ані русскіє.
  • А от ісконно рузкій актор і сценарист Шукшин Василь Макарович, цей з мокшів.

Виноски Редагувати

  1. В Україні лавр три: Києво-Печерська, Почаївська на Тернопільщині і третю відкрив Януковошчь десь срєді народов Дамбаса
  2. У 1798 році у Санкт-Петербурзі, без відома та згоди самого Котляревського, було вперше надруковано I—III частини Енеїди зусиллями багатого конотопського поміщика Максима Парпури та під редакторством Йосипа Каменецького. Парпура опублікував ці перші три частини поеми без коректорської правки, з помилками. Книга вийшла під заголовком «Енеида на малороссийский язык перелицованная И. Котляревским», орієнтувалася на російського читача і тому в кінці містили українсько-російський словник в якому надавалося тлумачення слів так званого малоросійського нарєчія Енеїда_(Котляревський)
  3. Ібо основатєль єйний Олекса́ндр Сергі́йович Пу́шкін (рос. Алекса́ндр Серге́евич Пу́шкин; 26 травня (6 червня) 1799, Москва, Російська імперія —29 січня (10 лютого) 1837, Санкт-Петербург, Російська імперія) за младостью лєт ще НІЧОГО не написав