FANDOM

Сполучені Штати Америки

ПрапорСША

ФлагъМША

Прапор
Sonce-onlayn-350x350-0
Мапа
Столиця: Вашингтон (Washington, D.C.)
Президент: Джо Байден (Joe Biden)

США - одна з найбільш потужних країн, які поступаються історії менше, ніж 300 років і в яких коливається репутація. США дійсно є ядром технології і донині.

Історія Редагувати

Сполучені Штати Америки, США (коротка абревіатура) відносно молода країна, займає значну частину континенту Північна Америка. Незважаючи на те, що американцем можна назвати будь-уродженця обох Америк, саме вихідців з цієї країни у нас прийнято так називати. Історія США коротка, але все ж змістовна.  На цих територіях здавна жили племена індіанців, які практично не контактували з більш ацтеками і майя, заснували свої імперії на території сучасної Мексики. І, за дивним збігом обставин, саме туди прибули перші експедиції європейців на початку 16 століття, тому перше поселення, засноване англійцями, з’явилося лише в 1607 році. Воно розташовувалося на східному узбережжі сучасної території США. Короткий період знадобився англійцям, щоб заснувати ще декілька поселень і створити повноцінну колонію, підвладну британській короні. У ході Семирічної війни в середині 18 століття Франція ослабла, і англійці приєднали до своєї колонії французькі колоніальні землі – Канаду і Луїзіану. У 1775 році американці, у яких вже сформувалося власне національне самосвідомість, відчули себе достатньо сильними, і протягом року в ході короткої війни зуміли відстояти свою незалежність від Великобританії. Вже в 1783 році Англія була змушена визнати суверенітет своєї колишньої колонії.

У наступному столітті Сполучені Штати Америки стали приєднувати новіше території, купуючи або завойовуючи. Крім того, західні землі залишалися неосвоєними, і американці, зрештою, зайняли всю територію до західного узбережжя. Конституція США була прийнята в 1787 році, і існує донині в незміненому вигляді, однак сьогодні вона доповнена великою кількістю поправок. Так американці виявили педантичність, успадковану ними від англійців. В середині 19 століття в країні спалахнула громадянська війна, результатом якої стало звільнення чорношкірого населення з рабства і зрівняння у правах всіх американців.

З тих пір країна активно розвивалася у всіх напрямках, до кінця 19 століття вона стала найбільш розвиненою у світі. США брали участь в обох світових війнах проти Німеччини і їх союзників, однак і в історії цієї країни є чорні сторінки – саме з американських літаків У-16 були вперше скинути ядерні бомби на японські міста Хіросіма і Нагасакі. Є ще чимало цікавих подій, якими повниться історія США, коротко описати їх всі неможливо. Сучасні Сполучені Штати Америки є країною з 4-ою за розмірами територією, вони займають 9,519 млн. кв. км, а населення перевищує 320 тис. осіб. Ця країна активно впливає на ситуацію в світі, і саме місцева валюта – американський долар, є найбільш поширеною у світі. Однак не тільки цим ця країна цікава, на території США знаходиться велика кількість національних парків – мальовничих куточків природи, незайманої людиною. Грандіозний Великий Каньйон, безкраї ліси і найвищі в світі дерева – далеко не весь список природних чудес цієї країни.

Урок як стати наддержавою від США Редагувати

«Розділюй та володарюй.»
Головний принцип світових імперій 

Приступимо без зайвої балаканини:

  1. Заснуйте державу десь на околиці світу.
  2. Візьміть у руки керування державою. Як? Так.
  3. Розділіть уряд між двома партіями, які нічим не відрізняються.
  4. Купіть в потенційного ворога безкорисну територію.
  5. Там знайдіть нафту.
  6. Зробіть так, що б усі полюбили колишніх рабів.
  7. Не вступайте у світові війни спочатку. Дождіться середини вечірки, скажіть всім «фак» та виграйте війну.
    • Зауваження. Ніколи не ведіть війни вдома.
  8. Дочекайтесь і повторіть попередні 2 пункти.
  9. Розділіть світ з потенційним супротивником.
  10. Зніміть відео, де ваші космонавти начебто прилітають на іншу планету першими.
  11. Бойкотуйте олімпійські ігри у столиці супротивника.
  12. Зробіть дітей своїх громадян гладкими. В цьому вам допоможе МакРональдс та Кока-Кола.
  13. Розваліть супротивника. Це ж не справжня імперія!
  14. Зробіть теракт у свому місті та обвиніть якихось арабів, турків чи монголо-татарів.
  15. Ведіть війни якомога далі від себе.
  16. Стратьте Садама Хусейна.
  17. Виступайте проти расизму, виставляйте чорно-, жовто- та зеленошкірих кандидатів у Президенти.
  18. Розповсюджуйте демократію, але слідкуйте за кожним кроком кожного з ваших громадян.
  19. Нікому не кажіть, що ваша держава — фарс, велика підстава і зроблена з фанери.
  20. Пожартуйте, що ви — висококультурна нація.

Голови США Редагувати

Див також: Світ майбутнього в «Футурамі»

Earth-flag

Прапор Сполучених Штатів Землі

Голова США — людина чи голова, яку було обрано президентом чи Імператором США, а з середини 3

тисячоліття нашої ери — президентом Землі.

Таких є шестеро:

  • Джордж Вашингтон (1-й імператор США)
  • Річард Ніксон
  • Баффало Білл Клінтон (2-й імператор США)
  • Джордж Буш
  • Барак Обама та Джин О’Кейн
  • Річард Ніксон (на цей раз — голова у прямому сенсі)

«ЗЛЫЕ ПИНДОСЫ» Редагувати

Ипатий Лютый - "ЗЛЫЕ ПИНДОСЫ"

Ипатий Лютый - "ЗЛЫЕ ПИНДОСЫ"