FANDOM

Egipetskiy sfinks

В історії людства багато білих плям. Чимало секретів і таємниць досі зберігають в собі єгипетські піраміди. Існує безліч теорій про те, хто збудував ці стародавні пам'ятники. Нещодавно вчені висунули цікаву версію.

Сфінкс і єгипетські піраміди були побудовані задовго до появи єгиптян, до такого висновку прийшли вчені Джеррі Гармати і Малкольм Хаттон після проведення історичного дослідження. Версія дослідників ставить під сумнів загальноприйняте твердження про будівництво чудес стародавнього світу. Історики вважають, що стародавні пам'ятники були створені невідомої науці цивілізацією.

Згідно з офіційною версією, стародавні єгиптяни побудували Піраміди в Гізі приблизно 4500 - 5000 років тому. Вчені виявили, що Сфінкс перед пірамідами вирізаний з природного каменю ще до того, як пісок покрив цей район. Під час побудови Сфінкса ця територія була родючою і не була занесена піском. Піраміди і сфінкс з'явилися на Землі ще до початку Льодовикового періоду, тобто не менше 12500 років тому.

«Сфінкса вирізали зі скелі тоді, коли там не було піску. Ви не можете вирізати статую з каменю, який знаходиться під піском. Сфінкса створювали тоді, коли там взагалі не було ніякого піску. Це було близько 12500 років тому, коли ніяких єгиптян там взагалі не існувало!»,- таку заяву зробили дослідники.

Джерело Редагувати