FANDOM

«Укрія» — одна з «Легенд Дуркомор'я», яку читають дітям та учням Всємогущі Дуркомори. Ця дуркоморська казка була написана у вирах часу 24 листопада 2016‎ року ще до створення Дуркомор'я і саме вона була взята за основу для написання Дуркоморської Біблії.

Python

Казка про планету Укрія Редагувати

Devils Tower National Monument

Пеньок первинної флори

Національний парк Айгуестортес, Каталонія, Іспанія

Корч первинної флори

Антарктида

Кар'єр по видобутку копалин

Водоспад Хавасу, Ґранд-Каньйон, Аризона, США

Кар'єр по видобутку копалин

Ufo Mothership With Force Field Sucking Plasma From The Sun 2012

Космічний корабель Укрів заправляється від зорі

Укрія - планета земного типу, що знаходиться в галактиці Чудернацький Шлях та обертається навколо сонцеподібної зорі "Ра".

Передісторія Редагувати

Первинна назва планети та її історія невідомі. Назву планета отримала коли високотехнологічна раса космічних мандрівників, що називалися "Укри" знайшли цю планету і дали їй назву "Укрія".

Та планета була не вільна, увесь її суходіл був покритий «Первинною флорою» - величезними кремнієвими лісами, стволи дерев яких досягали півкілометра в діаметрі а верхівка тяглися до 7 кілометрів над поверхнею. Це були не прості ліси а гіганський кремнієвий організм, що перетворював вуглець та вуглекислий газ на аргон.

«Украм» не хотілося завдавати шкоди істоті, що отримала назву «Первинна флора», та мирно вона б не віддала свою рідну планету, а Укри дуже потребували ресурсів для подальших космічних мандрів.

Велика Війна Редагувати

Отож почалася Велика Війна - «Первинна флора» намагалася захищатися, породжувала різних генетичнозмодельованих істот із власної плоті та плювалася у Космос енергетичними полями тахіонів намагаючись відправити кораблі Укрів у хаотично некеровані мандри у часі і просторі та Укри застосували весь арсенал своє зброї і доля планети Укрія була вирішена.

Наслідки війни були жахливі: два гіганських супутники Укрії були знищені а пізніше з них Укри зробили один велетенський супутник. Атмосфера, що на той час складалася з чистого аргону була на дві третини знищена тож значно стала розрідженою. І найжахливіше - уся «Первинна флора» була мертвою, ті стовбури гіганських дерев шо вціліли були спиляні. Гіганські роботи почали добуток корисних копалин, роблячи гіганські каньйони, насипаючи гори відпрацьованої породи і планета перетворилася на гіганський відпрацьований кар'єр.

Стародавня історія Редагувати

Стародавні Укри взяли з загарбаної планети Укрія багато чого у промислових маштабах та на планеті ще було що взяти з ресурсів та для добування їх потрібна була дешева праця бо використовувати величезних роботів було не рентабельно. Отож виникла ідея створити істот-рабів для цієї праці. На планеті вже був один від істот потенційно придатний до праці, вони називалися «Пітеки», проте будь які спроби залучити їх до праці не вдавались із-за недорозвиненості інтелекту даного виду і тоді один з Укрів пішов на ризик, якого пізніше назвали Укрозмієм або ж зрадником, взяв зі свого божественного тіла "іскру" тобто ген і додав його в генетичний код «Пітека» і так були створені розумні істоти, що отримали назву - «Укропітеки». Пізніше від них пішли й інші підвиди - европітеки, юдопітеки, індопітеки, амеропітеки, москалопітеки та усі біло-, чорно-, жовто- пітеки.

Про це є напис у Священній книзі Укропітеків:

І тепер став Укропітек як один з нас, знає добро і зло, як добре шо зрадник Укрозмій не надав йому ген вічного життя...

Давня історія Редагувати

Отож з'явились розумні «Укропітеки», космічні Укри зорганізували їм зачатки цивілізації, побудували величезні хранилища-піраміди, дали їм начальника що міг бути як "богом" Укром так і місцевим Укропітеком а частіше гібридом бо усі грішні, навіть космічні Укри, як сказано у Священній книзі Укропітеків:

І побачили Укри що самиці Укропітеків не такі вже й погані й спали з ними і від них пішли Укровелети...

Примітка: Укровелети пізніше були винищені Украми бо підняли повстання проти своїх батьків.

Отож космічні Укри надали Укропітекам закони, що дозволяли максимально контролювати популяцію і неконтрольованої загибелі рабсил Укропітеків, закони ці усім відомі й написані у Священній книзі Укропітеків і відомі як Заповіді Укрів:

  • 1.Хай не буде тобі інших богів передо Укром!
  • 2.Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею. Не вклоняйся їм і не служи їм, бо Я Укр, Укр твій, Укр заздрісний, що карає за провину батьків на синах, на третіх і на четвертих поколіннях тих, хто ненавидить Мене, і що чинить милість тисячам поколінь тих, хто любить Мене, і хто держиться Моїх заповідей.
  • 3.Не призивай Імення Укра, Бога твого, надаремно, бо не помилує Укр того, хто призиватиме Його Ймення надаремно.
  • 4.Пам'ятай день сьомий, щоб святити його! Шість днів працюй і роби всю працю свою, а день сьомий субота для Укра, Бога твого: не роби жодної праці щоб не загнувся раб божий.
  • 5.Шануй свого батька та матір свою, щоб довгі були твої дні на землі, яку Укр, Бог твій, дає тобі!
  • 6.Не вбивай Укропітека!
  • 7.Не спи з жінкою іншого Укропітека, щоб Бог твій Укр міг контролювати генетику рабів своїх!
  • 8.Не кради у брата свого Укропітека!
  • 9.Не свідкуй неправдиво на свого ближнього Укропітека!
  • 10.Не жадай дому ближнього Укропітека, не жадай жони ближнього Укропітека, ані раба його, ані невільниці його, ані вола його, ані осла його, ані всього, що ближнього твого Укропітека!

Нова історія Редагувати

Отож космічні Укри після створення Укропітеків зорганізували їх у територіальні громади-держави де вони повинні були добувати дуже необхідні Украм цінні метали, якто золото, срібло, платина, мідь, олово, свинець, залізо та ртуть та деякі надтверді мінерали як то діаманти та інше.

Спочатку все було добре, Укропітеки слухались свої богів-хазяїв Укрів та з часом ситуація вийшла з підконтролю, неконтрольоване схрещування зрідка призводило до небезпечно високої концентрації генів божественних Укрів у тілах Укропітеків, що перетворювало їх на щось більше схоже на Укрів ніж на Пітеків і вони починали повстання, вбивали хазяїв Укрів.

Укри декілька разів так би мовити робили перезавантаження - так званий всесвітні потопи, в яких гинула більша частина Укропітеків, та це допомагало на певний час а потім все повторювалось спочатку.

Отож Укри фактично пішли з планети, роблячи тільки номінальний нагляд за Укропітеками та контролюючі космічні та медичні технології, щоб Укропітеки не літали в космос та не знайшли спосіб вічного життя для чого було зорганізовано багато космічних і медичних агенств, що оюмежували прогрес та регулярно знімали мультики про начебто подорожі Укропітеків у космос та різні так би мовити медичні досягнення, що призводили тільки до генетичної деградації Укропітеків.

Сучасна історія Редагувати

Один Укр на імення Аїн осів в центрі одного з материків планети Укрії і започаткував державу і її жителі єдині хто зберіг прастародавню назву дану їм богами-хазяйвами-батьками Укропітеки або Укри бо ім'я богів перейшло з часом на їх творіння.

Та нелегко жилося Укропітекам, були в них злі сусіди Москалопітеки, які походили від них і хотіли бути з ними одним народом, тож періодично нападали на них. Ще були в них інші сусіди Європітеки, то були розумні освідчені люди проте трохи дивні бо у них іноді самці з самцями спарювалися а не з самицями, ну то їх справа, Укропітекам до цього байдуже. Ще були в них далеке дружнє плем'я Амеропітеків, що насправді мали тісні стосунки з космічними Украми і виконували їх вказівки по керівництву розвитком суспільства на планеті Укрії. То ці добрі Амеропітеки заступилися за Укропітеків перед Мокалопітеками і не дали їх загарбати а також дають смачні фрукти та найзагостреніші списи, щоб Укропітеки могли себе боронити та не голодали.

Джерело дурниці Редагувати