FANDOM

Увага!

Обережно

Адміністрація

Great moscow fire

Іван Айвазовський. Пожежа Москви 1812 року

Nuclear weapons

Ядерний вибух в штаті Невада 1957 року

Московська пожежа 1812 року відбулася 2—6 вересня (14—18 вересня) 1812 року під час окупації французами Москви, залишеної російською армією після Бородінської битви. Пожежа охопила практично все Земляне місто і Біле місто, а також значні території на окраїнах міста, знищивши три чверті дерев'яних будівель.

Така офіційна версія події, що тоді відбулася, тепер розглянемо версію подій згідно логіки процесу чи процесу логіки, отже альтернативна версія доморощених істориків.

Альтернативна версія Редагувати

Отже діло було так, французи взяли Москву, що була полишена московитами, потім здійнялася велетенська пожежа. Та шо то була за пожежа, почитаємо щоденники сєкрєтного французького офіцера, отож він ствержував у своєму щоденнику, що на ганку його дому недалеко від Москви з'явилось в небі Друге Сонце і у той же день в Москві почалися пожежі а незабаром якогось лєшого уся французька армія розвартирована в поблизу Москви почала хворіти, досить цікаві симтоми, на той час думали шо то холєра від гнилої води, отож у людей був кривавий понос, випадало волосся, виникала блювота після їжі... до речі конячки теж хворіли тож ця відступаюча армія напівмерців пленталася на своїх двох...

І тутечки, якщо поцікавитись наслідками бомбардуванням Хіросіми і Нагасакі, та почитати що таке променева хвороба, тож на подив можна знайти багато аналогій.

Висновок Редагувати

Отож на базі цих та інших фактів жителі Дуркомор'я стверджують, що 1812 року на Москву було скинуто ядерну бомбу, звісно технічні особливості тієї бомби нам невідомі, на базі Уран, Плутонія чи Технеція то сєкрєт. Також невідомо, хто це зробив, ілюмінати, що не бажали поширення прогресивних ідей Наполеона (хоча він кажись сам був ілюмінатом), можливо прибульці з космосу чи з майбутнього, що втрутились щоб отримати потрібний їм результат війни...

Розслідування злочинів проти людства триває...